محصولات سایپا ماه‌های آینده در بازارهای روسیه و بلاروس عرضه خواهد شد

فرآیند اخذ مجوز صادرات محصولات سایپا به بازارهای روسیه و بلاروس در مراحل پایانی بوده و ارسال در ماه های آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش جریان نو ، شرکت سایپا همکاری ها را با کشورهای آسیای میانه بویژه بازارهای روسیه و بلاروس عملیاتی کرده و در بهمن سال گذشته با شرکت های بست موتورز روسیه و لاکی کرنسی بلاروس قرارداد توزیع محصول امضا و اقدام جهت انجام این مهم آغاز شد.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت چند ماه و به دلیل تعلل شرکت بست موتورز روسیه در اجرای مفاد و تعهدات قرارداد فی‌مابین، همکاری سایپا با این شرکت به حالت تعلیق درآمد اما همکاری با شرکت لاکی کارنسی همچنان ادامه داشته و در این مدت تمامی اقدامات اعم از ارسال خودرو، همولوگیشن محصولات، حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو، حضور در نمایشگاه خودرو مینسک و دیگر اقدامات مرتبط با شرکت لاکی کرنسی بلاروس به عنوان تنها نماینده رسمی سایپا در بازارهای روسیه و بلاروس انجام شده و در حال انجام است.

با توجه به ارسال خودروهای نمونه در تابستان جهت بازاریابی و همولوگیشن محصول و حضور نمایندگان سازمان استاندارد بلاروس در سایپا طی مهر ماه جهت ارزیابی آزمایشگاه های خودرو سایپا، فرآیند اخذ مجوز صادرات در مراحل پایانی بوده و به محض دریافت مدارک، ارسال خودروهای صادراتی به این بازارها در ماه های آینده آغاز خواهد شد.

علی‌رغم حضور قبلی خودروسازان صاحب نام دنیا و نیز برندهای متعدد چینی در این بازار و شرایط رقابتی خاص، مطالعات و برنامه‌ریزی های استراتژیک لازم در خصوص جایگاه قیمتی محصولات شاهین، کوییک و ساینا در مقایسه با رقبا صورت گرفته و چشم انداز مثبت مورد نیاز حاصل شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: