اختصاصی جریان نو؛

کادوی روز مادر ۱۴۰۲ چقدر هزینه دارد/ از گل ۸ میلیونی تا کیف ۲۰ میلیونی

۲۰ جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و با نگاهی به تقویم چهارشنبه ۱۳ دی روز مادر است. حال ما هستیم و جیبی خالی که باید در کنار هزاران خرج و به قول معروف چاله‌های مختلف یادگاری کوچکی برای جبران ذره‌ای از زحمات مادران داشته باشیم.
روز مادر

به گزارش جریان نو، ۲۰ جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و با نگاهی به تقویم چهارشنبه ۱۳ دی روز مادر است. حال ما هستیم و جیبی خالی که باید در کنار هزاران خرج و به قول معروف چاله‌های مختلف یادگاری کوچکی برای جبران ذره‌ای از زحمات مادران داشته باشیم. روز مادر یکی از بهانه‌های دورهمی است که همه اعضای خانواده برای جبران ذره‌ای از زحمات بی‌پایان مادر در کنار یکدیگر جمع می‌شوند. اما حال با افزایش هزینه‌ها دیگر این دورهمی‌ها خرج سنگینی را به دوش افراد می‌گذارد و با گذشت زمان و افزایش قیمت‌ها دیگر صفا و صمیمیت از میان رفته است. این در حالی است که در سال‌های گذشته که چرخ اقتصاد بهتر می‌چرخید و جیب مردم پر پول بود، مناسبت‌های مختلف دلیلی برای رونق بازار به شمار می‌رفت.

در این گزارش به بررسی حال و هوای بازار در آستانه روز مادر پرداختیم.

گل‌های ۸ میلیونی

اگر بخواهیم از ساده‌ترین هدیه شروع کنیم، گل نخستین گزینه است که برای اطلاع از قیمت‌ها سری به سایت‌های اینترنتی زده‌ایم. کافی است در سایت‌های اینترنتی خرید گل روز مادر را جست‌وجو کنید تا دنیایی از سبد گل‌های مختلف برای شما آورده شود. شروع نرخ سبدگل‌های مخصوص روز مادر از ۷۴۵ هزار تومان شروع و به ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان می‌رسد.

روسری؛ ۶ میلیون تومان

خرید شال و روسری نیز یکی از انتخاب‌های هدیه روز مادر است. برای خرید روسری و شال بسته به کیفیت و دوخت باید از ۱۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان هزینه کنید. اگر به دنبال برند خاصی هستید بی‌شک باید هزینه میلیوینی برای خرید شال و روسری بپردازید.

زرق و برق ۱۰۰ میلیونی

دیگر گذشت آن دورانی که حوالی روز مادر راسته کریمخان پر از زنانی بود که با چشمانی برق زده انگشت خود را روی شیشه طلافروشی می‌گذارند تا یکی را انتخاب کنند. مدتهاست با این اوضاع اقتصادی کمتر کسی به سراغ خرید طلا در روز مارد می‌رود اما این نرخ را برای آن دسته از تازه دامادها یا لاکچری پسندان می‌گذاریم. اگر به دنبال خرید یک ست طلا ۱۸ عیار باشید باید بیش از ۸۰ میلیون تومان بسته به وزن و اجرت کار هزینه کنید. اگر قرار به خرید هدیه‌ای کوچک است نیز باید بیش از ۸ میلیون تومان هزینه کنید.

لوازم آرایش‌های لاکچری

خرید لوازم آرایش برای روز زن و مادر نیز معمولا بین افراد مرسوم است. برای خرید رژ لب باید از ۶۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان هزینه کرد. اگر به دنبال کرم نیز هستید قیمت‌ها در محدود ۲۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

کیف‌های ۲۰ میلیونی

خرید کیف نیز یکی از گزینه‌های هدیه روز زن و مادر است. برای خرید کیف بسته به جنس و اندازه آن باید از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون تومان هزینه کنید.

شیرینی فراموش نشود

در کنار هدیه بی‌شک کامی نیز در این روز شیرین می‌شود. برای خرید شیرنی تر باید از کیلویی ۱۵۰ تا ۲۸۰ هزار تومان بسته به نوع شیرینی هزینه کنید. اگر قصد خرید شیرینی خشک را دارید باید از کیلویی ۱۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان هزینه کنید.

ما را کاری نیست با آن دسته از لاکچری‌هایی که روز زن و مادر را با خریدهای آن‌چنانی در فضای مجازی پر می‌کنند. بی‌شک بهترین هدیه به مادران احترام است و بس اما امیدواریم در این روز با وجود همه نامهری‌های اقتصاد جیبتان برای جبران مهر مادر پر برکت باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=16045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: