۱۰ هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

چند روزی بیشتر به روز مادر نمانده و این روزها دغدغه خیلی از ما خرید یک هدیه مناسب برای قدردانی از یکی از عزیزترین و با ارزش‌ترین افراد زندگیمان است. در این مطلب ده هدیه با قیمت مناسب و زیر یک میلیون تومان به شما معرفی خواهیم کرد.
روز مادر

به گزارش جریان نو، چند روزی بیشتر به روز مادر نمانده و این روزها دغدغه خیلی از ما خرید یک هدیه مناسب برای قدردانی از یکی از عزیزترین و با ارزش‌ترین افراد زندگیمان است. کسی که پیدا کردن راهی برای قدردانی از او یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. با وجود این، روز مادر فرصتی است تا شاید بتوانیم ذره ای از محبت این عزیزان را جبران کنیم.

هرچند در سال‌های اخیر شرایط بد اقتصادی و افزایش تورم باعث شده خرید هدیه ارزان برای کادو دادن کمی سخت باشد اما یادمان باشد همیشه گرانترین بهترین نیست و گاه با هدیه کوچک، ساده و قیمت مناسب نیز میتوانیم آنهارا را خوشحال کنیم. همچنین تزئین زیبای‌ هدیه می‌تواند به مراتب آن را ارزشمندتر جلوه ‌دهد.

اگر به فکر خرید یک هدیه با قیمت مناسب برای روز مادر و روز زن هستید این مطلب می‌تواند مفید باشد. ما به شما می‌گوییم چطور با هزینه زیر یک میلیون تومان برای مادر و همسر خود یک هدیه زیبا تهیه کنید.

طلا و سکه

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

طلا همیشه برای خانم ها یک هدیه درجه یک محسوب می شود که هر مادر و همسری از آن لذت می برد، اما شاید فکر کنید با یک میلیون تومان میتوان طلا خرید یا نه؟ هرچند این روزها خرید طلا با این قیمت بسیار سخت و یا شاید ناممکن است اما برای اینکار می‌توانید به سراغ نمونه‌هایی بروید که به طور کامل از طلا ساخته نشده‌اند، مانند دستبند یا گردنبندهای سنگی و چرم که یک پلاک طلای کوچک به آن اضافه شده است.

سکه‌هایی با وزن کم یا سکه‌های پارسیان یکی دیگر از گزینه‌هاست که این سکه‌ها با وزن کم تولید شده‌اند تا افراد بتوانند با بودجه کم نیز به سراغ خرید آن‌ها بروند.

زیوارالات نقره

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

بسیاری از خانم‌ها نقره یا سایر بدلیجات را به طلا ترجیح می‌دهند. رنگ نقره و حس و حالی که دارد با روحیه بعضی‌ها سازگارتر است. در نتیجه زیورآلات نقره نیز با توجه به سلیقه طرف مقابلتان می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن در روز مادر باشد.

عطر و ادکلن

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

کلاسیک‌ترین هدیه برای روز مادر می‌تواند یک عطر و ادکلن دل‌انگیز باشد. هرچند قیمت ادکلن‌های فرانسوی بسیار بالاست اما به جای آن می‌توانید به سراغ ادکلن‌های ساخت امارات بروید که این روزها بازار را قبضه کرده و طرفداران بسیاری هم دارد، این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمتشان بد نیست و می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند. درضمن این روزها عطرهای ایرانی نیز به بازار آمده که قابل رقابت با قیمت و کیفیت عطرهای اماراتی هستند.

کیف و کفش

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

کیف و کفش وسیله‌ای است که هر خانمی به آن نیاز دارد، یک کیف زیبا که مناسب سبک و پوشش همسر شما باشد و کفش‌هایی که هم شیک بوده و هم کفی طبی و استانداردی داشته باشند، گزینه‌ی خوبی برای هدیه روز مادر است.

لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت‌های پوستی

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

از جمله انواع کادوهای پرطرفداری که می‌تواند برای روز مادر مناسب باشد، لوازم آرایشی و بهداشتی است. خانم‌ها در هر سنی که باشند به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، لوازم بهداشتی هم شاید در نگاه اول هدیه مناسبی به نظر نرسد اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب شود می‌توان در آن هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد. چرا که معمولا خانم ها به مراقبت‌های پوستی توجه زیادی دارند و با کمک انواع ماسک‌ها و محصولات بهداشتی و زیبایی می‌توانند بهتر از پوست خود مراقبت کنند و پوستی شاداب و سالم داشته باشید. یکی از دلایلی که باعث شده این لوازم گزینه مناسبی برای هدیه باشد تنوع محصولی و قیمت های مختلف این دسته از لوازم در مقایسه با دیگر گزینه‌هاست.

لوازم دکوری

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

خانم‌ها چه شاغل باشند چه خانه‌دار به وسایل و تزئینات خانه اهمیت زیادی می‌دهند، از همین رو شاید لوازم دکوراتیو انتخاب مناسبی برای هدیه دادن در روز مادر باشد، لوازم دکوراتیو در هرکجای خانه قابل استفاده هستند گلدان، شمعدان، آینه مدرن، ظرف زیبا، تابلوی نقاشی از جمله لوازم دکوری هستند که می‌توانید به همسر یا مادر خود هدیه دهید.

پوشاک

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه که حوزه وسیع و تنوع بالایی دارد پوشاک است. البته در این مورد در نظر گرفتن سلیقه مادر و همسرتان هم بسیار مهم است، برای مثال برخی به انواع کت و لباس‌های رسمی زنانه علاقه دارند برخی به لباس‌های اسپرت مجلسی، برخی شال و روسری را می پسندند برخی هم نیاز به لباس خانگی دارند. مهم نیست که هدیه شما چه قدر پر زرق و برق باشد، آن چیزی که اهمیت دارد این است که مناسب با سلیقه و نیاز طرف مقابلتان باشد.

لوازم پزشکی و سلامتی 

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

این مورد را بیشتر به کسانی پیشنهاد می دهیم که مادران آن ها کمی پا به سن گذاشته اند و لازم است وضعیت سلامت آن ها کنترل شود. دستگاه تست قند خون، فشار سنج های دیجیتال، دستگاه های بخور، تصفیه کننده های هوا و…می توانند خرید های کاربردی و خوبی برای روز مادر باشند.

کتاب

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

خیلی از افراد عاشق مطالعه هستند، اگر مادر یا همسر شما هم جز این دسته است و از خواندن کتاب لذت می برد، بدون شک خرید کتاب به عنوان هدیه انتخاب مناسبی است. کتاب های شعر، رمان و کتاب های فلسفی می توانند انتخاب های خوبی باشند. فراموش نکنید که در صفحه اول کتاب یک دلنوشته بنویسید و در روز مادر به مادر و همسر خود ابراز عشق کنید. به این ترتیب، هربار که کتاب را ورق می زند به شما و محبتتان فکر می کند.

 

 

گل

10 هدیه زیر یک میلیون تومان مناسب روز مادر

یکی از ازیباترین هدیه ها که همواره برای خانم ها با ارزش بوده گل است، گل ها بیانگر عشق و دوست‌داشتن هستند شما می‌توانید با هدیه‌دادن گل  تمامی احساسات خوب درون خود را به آن‌ها انتقال دهید. اگر خواستید برای هدیه روز مادر گل بخرید، بهتر است گل های آپارتمانی با گلدان را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. البته، چند شاخه گل رز یا نرگس یا هر گلی که مادرتان دوست دارد هم می تواند هدیه ای جذاب باشد.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=15770

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: