منو

وزیر گردشگری:

امکانات دولتی در حدی نیست که در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری کند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معتقد است: امکانات دولتی در حدی نیست که دولت بخواهد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و مراکز گردشگری انجام دهد و همه اینها را مردم باید انجام دهند و برای اینکه مردم به طور جدی در این حوزه سرمایه گذاری کنند حتماً لازم است تسهیلات لازم برای آنها در نظر گرفته شود.
گردشگری

به گزارش جریان نو، سیدعزت الله ضرغامی در گفت وگو با شفقنا درباره آخرین وضعیت بسته های سرمایه گذاری گردشگری اظهار داشت: یکی از وظایفی که ادارات استانی برعهده دارند معرفی بسته های گردشگری است به عنوان مثال چند روز گذشته مدیرکل استان خوزستان در یک جلسه ای به طور مشروح اقدامات خود درباره بسته های گردشگری خوزستان را گزارش داد که گزارش بسیار خوبی بود.

ضرغامی ادامه داد: تأکید بنده این موضوع بوده و هست که باید این بسته ها به طور بسیار مناسب در معرض افکار عمومی قرار بگیرند که البته این اقدام در سایت ها و برنامه های تبلیغی استان ها در حال انجام است، ولی معتقدم که رسانه ها به خصوص رسانه های تخصصی نقش مهمی در معرفی این بسته ها به افکار عمومی دارند و باید به طور جدی بر روی آن تبلیغ کنند تا سرمایه گذاران رغبت پیدا کنند که در این حوزه ها سرمایه گذاری کنند.

وی اضافه کرد: آخرین آمار مربوط به تعداد بسته های گردشگری را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

ضرغامی در پاسخ به این پرسش که بسته های گردشگری چه کمکی به رونق گردشگری خواهند کرد؟ گفت: این بسته ها نقش بسیار ویژه و مستقیمی در زمینه رونق گردشگری دارند. ما معتقدیم امکانات دولتی در حدی نیست که دولت بخواهد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و مراکز گردشگری انجام دهد و همه اینها را مردم باید انجام دهند و برای اینکه مردم به طور جدی در این حوزه سرمایه گذاری کنند حتماً لازم است تسهیلات لازم برای آنها در نظر گرفته شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=36611

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: