وزیر وزرش و جوانان اعلام کرد:

واگذاری دو بلوک ۵۱ درصدی استقلال و پرسپولیس تا پایان سال/ بی‌نتیجه ماندن دو عرضه قبلی

وزیر وزرش و جوانان، وعده واگذاری دو بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس تا پایان سال جاری داد که طی دو عرضه قبلی بدون مشتری ماند!
پرسپولیس و استقلال

به گزارش جریان نو ، کیومرث هاشمی در جلسه با دانشجویان دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران، اعلام کرد: وزارت ورزش رسالتی در تیم‌داری ندارد اما متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش است اما چه مشکلاتی بود و قانون‌گذار هم اجازه نمی‌دهد یک ریال برای این دو باشگاه هزینه شود.

وی ادامه داد: با این حال تا پایان سال جاری این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار خواهند شد. قصدی هم برای شعار نبوده و این وعده به عنوان دستاورد بزرگ با راهکارهای سازمان خصوصی‌سازی مدنظر قرار گرفته و عملی خواهد شد تا یکی از وظایف اصلی وزارت یعنی عمومی کردن ورزش، محقق شود.

براساس این گزارش ، طبق برنامه دولت و سازمان خصوصی سازی، دو بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس ۱۰ اسفند در فرابورس عرضه شد اما بدون خریدار ماند تا قیمت پایه جدید و شرایط واگذاری دیگری در نظر گرفته شوده که هنوز جزییات این تصمیم اعلام نشده است.

سازمان خصوصی سازی پس از پذیره نویسی ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس، امیدوار بود ۵۱ درصد از سهام را هم بصورت بلوکی به فروش برساند. بر همین اساس مقرر شده بود بیش از ۵.۵ و ۵.۳ میلیارد سهم استقلال و پرسپولیس به ارزش پایه ۲.۳ و ۲.۷ هزار میلیارد تومان عرضه شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=13321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: