زیدآبادی؛ هیچ کس از عمل در “زمان و مکان نامناسب” نتیجه نمی‌گیرد

زید آبادی؛ برخی سوپرانقلابی‌ها در کنار کسانی که آرزوی ورود کشور به جنگ را دارند، اصطلاح "زمان و مکان مناسب" را برای واکنش به عملیات اسرائیل به سخره گرفته‌اند!
احمد زیدآبادی

به گزارش جریان نو، احمد زیدآبادی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: برخی سوپرانقلابی‌ها در کنار کسانی که آرزوی ورود کشور به جنگ را دارند، اصطلاح “زمان و مکان مناسب” را برای واکنش به عملیات اسرائیل به سخره گرفته‌اند!
“زمان و مکان مناسب” برای هر اقدامی، یک اصل عقلایی و بدیهی است و نفی آن به معنای دست زدن به عمل در “زمان و مکان نامناسب” است!

هیچ کس از عمل در “زمان و مکان نامناسب” نتیجه نمی‌گیرد. الان زمان عمیق اندیشیدن به توانایی‌ها و محدودیت‌های کشور است. نه فصل رجزخوانی است و نه موقعِ تحقیر و تحریک و طعنه به مسئولان برای دست زدن به اقدامی از سرِ “باری به هر جهت” چه از موضعِ حمایت از حکومت و چه از موضع مخالفت و دشمنی با آن. وضعیت فوق‌العاده حساسی است. یک حرکت اشتباه یا بی‌حساب، می‌تواند دودمان منطقه را به باد دهد. چه بسا جنگ‌هایی که با یک ضربۀ کوچک آغاز شده‌اند و سال‌های سال و با تلفات بسیار سنگین ادامه یافته‌اند.

در طول تاریخ کسی از تأمل و تدبّر و شکیبایی آسیب ندیده است. در مقابل طعنه‌ها و تحقیرها باید مقاومت کرد و نترسید و تسلیم خشم و واکنش آنی و بی‌برنامه نشد. اگر قرار به اقدام خاصی است باید با سنجش همۀ ابعاد و وجوه آن در کمال خونسردی صورت گیرد و گرنه آتش بر آتش افزودن راه نجات نیست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=28665

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: