یادداشت؛

حضور روحانی در انتخابات خبرگان بازی برد-برد است؛ چه صلاحیتش تایید شود چه نشود

مهاجری در باره گمانه ردصلاحیت روحانی گفت: در هر صورت برای آقای روحانی تایید و ردصلاحیت بازی برد است. او چه در انتخابات تاییدصلاحیت بشود، چه نشود، بازنده این ماجرا نخواهد بود.
روحانی

به گزارش جریان نو، محمدمهاجری به هم میهن گفت:حضور روحانی در فضای انتخابات می‎تواند حجم قابل‌توجهی از اظهارنظرهای جریان تندرو بر علیه او را به همراه داشته باشد.

او نشان داده است که حضور او می‌تواند به‌راحتی جو سنگینی علیه خالص‌سازها به وجود آورد و این بار نیز آنها نگران هستند که این حضور بتواند علیه آنها فضای منفی درست کند. از طرفی این جریان بالاخره می‌خواهد انتقام هشت سال گذشته را از ایشان بگیرد و اگر مخالفت نکند و اتهام‌پراکنی نداشته باشد، کار غیرمعمولی انجام داده است.

از طرفی اگر انتخابات برگزار شود و آقای روحانی هم انتخاب شود، معنای بسیار بدی برای جریان تندروی اصولگرا خواهد داشت و نشان می‌دهد بخشی از جامعه می‌توانند فردی را به مجلس خبرگان بفرستند که با نُرم‌های سیاسی آنها کاملا متفاوت است.

مهاجری درباره گمانه ردصلاحیت روحانی گفت: درهر صورت برای آقای روحانی تایید و ردصلاحیت بازی برد است. او چه در انتخابات تاییدصلاحیت بشود، چه نشود، بازنده این ماجرا نخواهد بود. معتقدم او هوشمندترین چهره سیاسی بعد از انقلاب است و همین نگرانی جریان رقیب را به همراه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=11532

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: