توصیه روزنامه اصولگرا به دولت: در ۳ ماه آینده برای معیشت مردم کاری کنید تا در انتخابات شرکت کنند

روزنامه جوان در یادداشتی خواستار تلاش برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم تا انتخابات برای شرکت آنها در انتخابات شد!
روزنامه

به گزارش  جریان نو ، روزنامه جوان در یادداشتی در باره نقش دولت و مجلس در مشارکت مردم در انتخابات نوشت: تصمیم‌ها و تمهیدات دولتمردان به ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط در اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه یک فاکتور غیرقابل انکار در شکل‌دهی به رفتار جامعه است، به‌گونه‌ای که به باور اغلب سنجش گران اجتماعی، خروجی تصمیم‌ها و عملکرد اقتصادی دولت در زمینه تورم و گرانی طی سه ماه آینده مستقیماً بر قضاوت و انگیزه انتخاباتی شهروندان اثربخش خواهد بود.

طیفی از صاحبنظران با بیم و دغدغه رویکردهای دولت در لایحه بودجه و مقوله افزایش سنگین مالیات‌ها یا تشدید هزینه‌های عمومی شهروندان را دنبال می‌کنند. به همین سیاق، مصوبات مجلس به ویژه تصمیمات کمیسیون تلفیق در حوزه معیشت و رفاه طیف کارگران، کارمندان و بازنشستگان در چرخه امیدواری یا سرخوردگی عمومی در ماه‌های پایانی سال جاری تعیین کننده خواهد بود.

در مرحله بعدی، سیاست‌ها و رویکردهای ارکان دیپلماسی و تجارت خارجی دولت در تنظیم مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی در فصل انتخابات زیر ذره‌بین نگاه افکار عمومی و نخبگان جامعه قرار دارد و نتایج حاصل از این رویکرد مستقیماً بر رفتارها و ایستارهای انتخاباتی شهروندان تأثیرگذار است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=13434

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: