خبرگزاری رسمی دولت: انفجار اول کرمان انتحاری بوده است

ارگان رسانه ای رسمی دولت به نقل از یک منبع آگاه در کرمان نوشت: درحالیکه بررسی صحنه در ساعات اولیه انفجار حاکی از عملیات بمب‌گذاری به وسیله بسته‌های انفجاری در کرمان بود اما اکنون با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می توان گفت که یکی از انفجارهای تروریستی در گلزار شهدا در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم به احتمال زیاد به همین شیوه بوده است.
انفجار انتحاری کرمان

به گزارش جریان نو؛ ارگان رسانه ای رسمی دولت  به نقل از یک منبع آگاه در کرمان نوشت: ثابت شده انفجار انتحاری بوده است. درحالیکه بررسی صحنه در ساعات اولیه انفجار حاکی از عملیات بمب‌گذاری به وسیله بسته‌های انفجاری در کرمان بود اما اکنون با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می توان گفت که یکی از انفجارهای تروریستی در گلزار شهدا در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم به احتمال زیاد به همین شیوه بوده است.

به گفته این منبع مطلع انفجار اول مشخص شده انتحاری بوده و دومی نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد آن هم انتحاری بوده است.

عامل انتحاری اول مرد بوده که در نتیجه انفجار تکه تکه شده است و کار شناسایی در دست بررسی قرار دارد.

محل انفجارها به ترتیب در فاصله ۱.۵ کیلومتری و ۲.۷ کیلومتری مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که علت انفجار در این اماکن عدم امکان عبور از گیت‌های بازرسی در آن محدوده بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=16327

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: