کلینیک جراحی پلاستیک در استانبول/تغییرهای باور نکردنی مراجعین حقیقت دارد؟ +عکس

اخیرا کلینیک جراحی پلاستیکی واقع در استانبول ترکیه، یکسری عکس‌های قبل و بعد از جوانسازی مراجعان خود را گذاشته است که بحث‌های متعددی بر سر واقعی یا جعلی بودن آنها برانگیخته است.
جراحی

جریان نو؛ نادیا زکالوند: یکی از کلینیک‌های جراحی پلاستیک در استانبول، عکس‌های قبل و بعد دو تا از مراجعان خود را در شبکه‌های اجتماعی گذاشته و مدعی شده است با مراجعه به این کلینیک و انجام جراحی پلاستیک می‌توانید حداقل دو دهه جوان‌تر به نظر آیید.

این کلینیک عکس قبل و بعد از جراحی یکی از مراجعان خود، به‌نام مایکل، را در اینستاگرام گذاشته است و چهره او آنقدر خوب به نظر می‌رسد که گویی در ماشین زمان بوده است. ادعای این کلینیک آنقدر عجیب است که حتی متخصصان جراحی پلاستیک دیگر، این همه تغییر را باور نکردند.

کلینیک جراحی پلاستیک در استانبول/تغییرهای باور نکردنی مراجعین حقیقت دارد؟ +عکس

به‌گفته این کلینیک، مایکل چندین عمل جراحی، از جمله لیفت صورت، لیفت گردن، جراحی ترمیمی پلک‌های بالا و پایین، برداشت بوکال فت، جراحی بینی و کاشت مو را از سر گذرانده تا به این تغییر چهره باورنکردنی دست پیدا کند.

بااین‌حال بسیاری از متخصصان جراحی زیبایی می‌گویند، حتی با وجود این جراحی‌های متنوع زیبایی نمی‌توان چهره را تا این اندازه جوان کرد. بنابه گفته این متخصصان، بدون تردید پای دستکاری دیجیتال تصاویر مایکل و البته زن دیگری که تصاویر قبل و بعد او نیز منتشر شده است در میان است.

یکی از متخصصان می‌گوید، وقتی به بافت پوست صورت قبل و بعد این مراجعان خوب دقت کنید، این اندازه تغییر غیرممکن است. بافت صدمه‌دیده پوست مرد مسن بعد از جراحی تبدیل به بافت محکم و بی‌نقص یک مرد ۳۵ ساله شده است و این هرگز شدنی نیست.

درضمن صرفا با برداشت بوکال فکت نمی‌توان به صورتی کاملا متفاوت دست یافت.

به‌گفته متخصصان جراحی پلاستیک، دستکاری دیجیتالی و کمی گریم و آرایش موجب تغییر چهره این افراد شده است و این تصاویر فقط تبلیغی برای این کلینیک زیبایی است که هرگز نباید فریب آنها را خورد. این نوع تبلیغ‌ها موجب سرخوردگی افرادی می‌شود که به این کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند.

کلینیک جراحی پلاستیک در استانبول/تغییرهای باور نکردنی مراجعین حقیقت دارد؟ +عکس

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: