ایجاد رعب و وحشت در شرق پایتخت/عاملان تیراندازی در تهرانپارس چه کسانی بودند؟+جزئیات

پلیس تهران از دستگیری و شناسایی ۲ نفر از اراذل و اوباش منطقه تهران پارس که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
تیراندازی در تهران‌پارس

جریان نو؛سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی ۲ مرد جوان که با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی محله تهرانپارس شده بودند، دریافت کرده که به محض وصول این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این اوباش دارای سوابق متعددی هستند

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این قدرت نمایی از اراذل و اوباش شرور منطقه بوده که دارای سوابق درگیری و شرارت متعددی هستند.

زیدی خاطر نشان کرد: با رصد اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ شرور در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد و همچنین سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف شد تصریح کرد: هر ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=23855

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: