منو

سورپرایز بزرگ المپیک پاریس/ سلین دیون بعد از ۴ سال سکوت در المپیک می‌خواند؟

سلین دیون روز سه‌شنبه و تنها سه روز قبل از افتتاحیه رسمی بازی‌های المپیک وارد پاریس شد.
سلن دیون

به گزارش جریان نو، سلین دیون، خواننده مشهور کانادایی و از ستاره‌های بزرگ موسیقی پاپ، صبح سه شنبه وارد فرانسه شد. آیا او بعد از ۴ سال سکوت قرار است در المپیک پاریس بار دیگر به صحنه بازگردد؟

سلین دیون روز سه‌شنبه و تنها سه روز قبل از افتتاحیه رسمی بازی‌های المپیک وارد پاریس شد. البته حضور او در این رویداد چندان هم غافلگیرکننده نبود زیرا او قبلا در مصاحبه با مجله «وُگ» فرانسه به حضورش در پاریس اشاره کرده بود. او در ماه آوریل در مصاحبه با این مجله گفت: «می‌خواهم که دوباره برج ایفل را ببینم».

البته بیشتر این گونه به نظر می‌رسد این یک برنامه از پیش تعیین شده بوده باشد تا یک خواست ساده برای بازدید از برج ایفل.

هرچند این ستاره دنیای موسیقی مدتی است دچار بیماری شده اما به نظر می‌رسد بیماری‌ هم نتوانسته مانع حضور او در این رویداد جهانی شود که بین ۱ تا ۳ میلیارد نفر در سرتاسر جهان چشم به آن دوخته‌ا‌ند. فرصتی نایابت که همه شانس حضور در آن را ندارند.

این خواننده ۵۶ ساله در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که به بیماری نادر «سندرم شخص سفت» که به اسم «اس پی اس» نیز شناخته می‌شود، مبتلا شده است و چند ماه پس از آن مجبور شد تمام کنسرت‌هایش را لغو کند.

بنا بر توضیح موسسۀ ملی اختلال‌های عصبی و سکته مغزی، سندرم شخص سفت یک سندرم پیشروندۀ نادر است که سیستم عصبی، بویژه مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عوارض آن ممکن است شامل سفتی شدید عضله‌ها، انقباض‌های سفت و دردناک در تنه و قسمت‌های دیگر بدن باشد و توانایی حرکت را به شدت مختل سازد. برخی از درمان‌ها ممکن است علائم این بیماری را بهبود بخشند اما آن را بطور کامل درمان نمی‌کنند.

شواهد حاکی از آن است که این ستاره دنیای موسیقی در سکوت کامل، خود را از نظر جسمی، روحی و صوتی برای این چالش آماده کرده و یک قرارداد محرمانه را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس امضا کرده است. این سکوت خبری به او اجازه داد که به خودش فشار نیاورد و همچنین این امکان را برای او فراهم کند که در صورت پیشرفت بیماری یا عدم توانایی لازم از حضور در این رویداد جهانی عقب نشینی کند.

سلین دیون یک ستاره جهانی است و بسیار منطقی است که او را به المپیک پاریس دعوت کنند. او قبلا در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ آواز خوانده بود. او یک ستاره بزرگ است که برای همه نسل‌ها شناخته شده است. آلبوم «از جانب آنها» این خواننده، که سال آینده ۳۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، همچنان با بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش، پرفروش‌ترین آلبوم فرانسوی زبان تمام دوران است.

حالا به نظر می‌رسد برگزارکنندگان بازی‌های المپیک، با دعوت از سلین دیون شرایطی را فراهم کرده‌اند که او بار دیگر به روی صحنه بازگردد. این ستاره دنیای موسیقی از ۸ مارس ۲۰۲۰ روی صحنه اجرا نکرده است. تور جهانی او به دلیل همه‌گیری کرونا، متوقف شد. سپس ابتلای او به یک بیماری نادر باعث شد او تور جهانی خود را لغو کند و از صحنه ناپدید شود. حالا او پس از چهار سال دوری از صحنه روز جمعه قرار است در افتتاحیه المپیک بار دیگر به صورت زنده اجرا داشته باشد.

اما کسی نمی‌داند که این ستاره دنیای موسیقی کدام اثر را در این رویداد جهانی اجرا خواهند کرد. یکی از آثار کلاسیکش؟ یکی از آثار ادیت پیاف، خواننده معروف فرانسوی؟ آهنگ جدیدی که مخصوص بازی‌های المپیک نوشته شده؟ پاسخ این سوال روز جمعه در مراسم افتتاحیه المپیک مشخص خواهد شد./ منبع: یورونیوز

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41959

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: