آخرین وضعیت راه‌های کشور/ کدام جاده‌ها مسدودند؟

مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی کشور و بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان خبر داد و گفت: برخی از جاده های کشور ترافیک نیمه سنگین در جریان است.
وضعیت راه‌های کشور

به گزارش جریان نو، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

محورهای چالوس ، هراز و آزادراه تهران-شمال دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج-تهران  حدفاصل پل کلاک تا وردآورد و محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک نیمه‌سنگین و در آزادراه ساوه تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، کردستان، مازندران، مرکزی، تهران، همدان، قم، لرستان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، ایلام، کرمانشاه و خوزستان خبر داده است.

منبع؛ تسنیم

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=19558

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: