فروش خانه و ویلاهای نیمه کاره/ ساخت و سازی که دم عید رها شد!

اوضاع بد است، آنقدر بد که دیگر با هزار قرض و وام نیز نمی‌توان سقفی تهیه کرد. البته فکر نکنید اجاره‌نشینی نیز خوش نشینی است چرا که باید هر ماه بیش از ۵ میلیون تومان را تنها باید یک قوطی کبریت پیشرفته به صاحبخانه گرامی بپردازید.
فروش خانه و ویلاهای نیمه کاره/ ساخت و سازی که دم عید رها شد!

به گزارش جریان نو، حال در این روزگار که خرید همین قوطی کبریت‌ها نیز از عهده بسیاری از مردم خارج است، برخی به سمت ساخت خانه در اطراف شهر می‌روند. اما در عین حال از آن جایی که هزینه خرید گچ، سیمان، آجر و تیرآهن نیز هر روز تغییر می‌کند و رو به افزایش است برخی عطای صاحبخانه شدن را به لقایش می‌بخشند و خانه‌های خود را به صورت نیمه‌کاره می‌فروشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر خبرنگار جریان نو سری به آگهی‌های فروش خانه‌‌های نیمه کاره زد.

قیمت خانه های نیمه کاره

در یکی از این آگهی‌ها یک خانه ۹۵ متری ساخت ۱۴۰۰ در رشت متری با نرخ ۴۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خیال شما را از بابت پارکینگ نیز راحت می‌کند و در آگهی ذکر شده آب شهری هم موجود است.

در آگهی دیگر که مربوط به اندیشه است که خانه‌ای ۴۰۰ متری و نیمه کار با نرخ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در این آگهی به موضوع خاک، طلا است نیز تاکید شده تا حسابی خریدار را تحت تاثیر قرار دهد.

فروش خانه و ویلاهای نیمه کاره/ ساخت و سازی که دم عید رها شد!

آگهی بعدی به باغی ۶۰۰در شهریار متری و ویلایی ۸۰ متری اما نیمه‌کاره اشاره دارد که با نرخ ۳ میلیارد و ۲۰۰ به فروش می‌رسد.

خانه‌نیمه کاره دیگری در اهواز به فروش می‌رسد. این بنا مربوط به سال ۱۴۰۰ با متراژ ۸۵ متری است که با نرخ ۴۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آگهی دیگر مربوط به خانه نیمه کاره‌ای در طالقان است زمینی ۶۷۰ متری با بنای ۳۰۰ متری و ۳ خوابه که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این زمین با نرخ ۸ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

آگهی بعدی خانه ویلایی ۱۹۰ متری در شمال است که امسال ساخته شده که جواز ساخت ۳ طبقه دارد و با نرخ یک میلیارد و ۸۰۰ به فروش می‌رسد.

ظاهرا هزینه‌های کمرشکن مصالح ساختمانی حسابی یکه‌تازی می‌کند و رویای ویلایی در باغ را برای بسیاری خراب کرده است که با هزاران آرزو روزی زمینی را خریدند و حال باید آن را بفروشند.

فروش خانه و ویلاهای نیمه کاره/ ساخت و سازی که دم عید رها شد!

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=23811

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: