منو

ابرار سوگوار شد/ درگذشت صفی زاده صاحب امتیاز نشریات ابرار

سید محئ صفی زاده صاحب امتیاز نشریات ابرار و از اعضای اولیه حزب جمهری اسلامی درگذشت.

به گزارش جریان نو، سید محمد صفی‌زاده که از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی و از مدیران پر سابقه کشور بود حوزه‌های محتلفی را تجربه کرد؛ معاونت دادستانی کل و شهربانی کل کشور و معاونت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، کشور و کشاورزی در دهه‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ از آن جمله است.

او همچنین در اوایل دهه ۱۳۷۰ ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفت که دوره مدیریت او به یادمانی است. صفی‌زاده در سال ۱۳۷۵ به همراه تنی چند از دوستان خود انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را بنیاد نهاد.

صفی‌زاده همچنین در مجلس ششم و با حکم مهدی کروبی رئیس سازمان اداری مجلس بود که نمایندگان وقت و کارکنان مجلس خاطرات خوبی از او به یاد دارند.

▫️صفی‌زاده در تمام مسئولیت‌های خود دغدغه منابع انسانی، گره‌گشایی از مشکلات همکاران و توسعه مسائل رفاهی آنان بود. شهرت این مدیر تهرانی به احوالپرسی و دستگیری از اشخاصی  بود که دوره عزلت و عسرت را می‌گذرانند.

در دوره مدیریت او، روزنامه ابرار ورزشی به عنوان پیشگام روزنامه‌های ورزشی ایران تیراژهای افزون بر یکصد هزار نسخه را تجربه کرده است. احمدعربانی، اردشیر لارودی، علی کاوه، علی رئیسی، حسین انتظامی، محمدرضا زائری، علیرضا معزی، محمدرضا نوروزپور و وحید جلیلی از جمله روزنامه‌نگارانی بوده‌اند که سال‌ها در گروه نشریات ابرار همکار بوده‌اند.

▫️مراسم تشییع و تدفین این مدیر برجسته فردا سه‌شنبه ساعت ١٠ صبح در قطعه ۲۰۲ بهشت زهرا صورت می‌گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42320

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: