منو

کاوانی از تیم ملی اروگوئه خداحافظی کرد

ادینسون کاوانی در پیامی خداحافظی از تیم ملی اروگوئه را اعلام کرد.
کاوانی

به گزارش جریان نو، ادینسون کاوانی اعلام کرد که از بازی برای تیم ملی اروگوئه بازنشسته شده است و به این ترتیب او تابستان امسال در کوپا آمه ریکا در آمریکا حضور نخواهد داشت.

به گزارش ساکرنت، او در اولین صحبت‌هایش بعد از کناره‌گیری از تیم ملی کشورش گفت: امروز کلمات من کوتاه اما پرمعنی هستند. از تک تک افرادی که در این سال‌ها به من کمک کردند تشکر می‌کنم. همیشه خوشحال بودم که پیراهن کشورم را پوشیدم. هزاران چیز برای گفتن دارم، اما می‌خواهم از امروز مرحله جدیدی از حرفه‌ام را شروع کنم. تصمیم گرفتم کنار بروم ولی از الان تا ابد هوادار سلسته خواهم بود.

این بازیکن اکنون در بوکاجونیورز بازی می‌کند. او به ویژه در پاری سن ژرمن که ۲۰۰ گل به ثمر رساند دوران خیلی خوبی داشت. کاوانی قبل از حضور در منچستریونایتد و والنسیا مدتی را در پالرمو و ناپولی ایتالیا گذراند. او سال گذشته به آمریکای جنوبی بازگشت و راهی بوکا جونیورز شد.

کاوانی ۳۷ ساله در ۱۳۶ بازی برای اروگوئه ۵۸ گل به ثمر رساند و بخشی از تیمی بود که در سال ۲۰۱۱ قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد. او پس از لوئیس سوارس (۶۸) در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ اروگوئه قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=36374

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: