درخواست عجیب پاداش ۳۰ میلیارد تومانی برای کارکنان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران!+ متن حکم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای اعضای این سازمان پاداش ۳۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته است، این در حالی است که این مسئول طبق حکم دادیار واحد اجرای احکام شعبه ۴ اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران به ۶ ماه انفصال از خدمت محکوم شده است.
شهرداری

به گزارش جریان نو ؛ مهرداد باقری پیدنی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای اعضای این سازمان پاداش ۳۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته است، این در حالی است این مسئول طبق حکم دادیار واحد اجرای احکام شعبه ۴ اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران به ۶ ماه انفصال از خدمت محکوم شده است. سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نقش موثری در تبلیغات موضوع حجاب و حضور حجاب بان ها درسطح شهر تهران دارد.

مهرداد باقری پیدنی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای اعضای این سازمان پاداش ۳۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته است، این در حالی است این مسئول طبق حکم دادیار واحد اجرای احکام شعبه ۴ اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران به ۶ ماه انفصال از خدمت محکوم شده است.

بنابر این گزارش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نقش موثری در تبلیغات موضوع حجاب و حضور حجاب بان ها درسطح شهر تهران دارد.

با وجود غیرقانونی بودن حضور باقری وی خواهان پرداخت پاداش ۳۰میلیارد تومانی برای کارکنان خود دارد .

درخواست عجیب پاداش ۳۰ میلیارد تومانی برای کارکنان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران!+ متن حکم

منبع: دیده بان ایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=14113

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: