با ۵ میلیارد تومان کدام محله تهران می‌توانیم خانه بخریم؟

با وجود رکود بسیار در بازار مسکن، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول در تهران خریداری کنند. با 5 میلیارد تومان کجای تهران می‌توانیم خانه بخریم؟
آپارتمان

به گزارش جریان نو، علیرغم اینکه بازار فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال‌ گذشته تغییر زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می‌برد، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول را در این شهر خریداری کنند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است، بنابراین با ۵ میلیارد تومان می‌توان در مناطق مختلف شهر خانه‌هایی خرید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند.

واحد یک خواب در پونک

قیمت آپارتمان ۶۲ متری یک خواب در پونک که دارای پارکینگ و انباری است،  ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد از دو سمت نورگیر بوده و به خدمات و امکانات رفاهی دسترسی خوبی دارد. واحد مد نظر ساخت ۱۳۸۷ بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان خوش نقشه در باغ فیض

یک واحد آپارتمان ۶۶ متری ساخت ۱۳۸۴ در باغ فیض ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد بازسازی کامل شده و امکانات آن نیز آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود. برخورداری از نقشه، نور و دسترسی خوب از مزایای این آپارتمان است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مبدان حر

یک واحد ۷۱ متری دو خواب در میدان حر ۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ساخت ۱۳۸۸ بوده و خوش نقشه و نورگیر است. واحد مد نظر از امکاناتی چون، آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن استفاده می‌کند. همچنین، اتاق خواب‌های این واحد استاندارد و قابل چیدمان هستند.

واحد نوساز در سلسبیل

قیمت آپارتمان ۷۰ متری نوساز در سلسبیل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان عنوان شده است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه و تک واحدی قرار دارد. واحد ذکر شده از آسانسور و انباری برخوردار بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر

یک واحد ۸۸ متری کاملا بازسازی شده با تراس بزرگ در میدان انقلاب ۴ میلیارد ۸۹۹ میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خواب در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای انباری است. این آپارتمان به واسطه واقع شدن در مزکز شهر تهران، به مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی دسترسی خوبی دارد.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=19684

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: