منو

عزرائیل بی خیال مرگ در این تصادف سخت شد ! / در کرمان رخ داد !

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: با تلاش آتش‌نشانان، ۲ مجروح یک تصادف سخت در شهر کرمان به‌وقوع پیوست، نجات یافتند.
تصادف

جریان نو: ابراهیم بابایی گفت: با تلاش آتش‌نشانان، ۲ مجروح یک تصادف سخت که در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌وقوع پیوست، نجات یافتند.

او حادثه تلخ یادشده را ناشی از برخورد یک دستگاه تریلر، ۲ دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سمند با یک یکدیگر، در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد که عصر امروز، ۱۳ اسفندماه اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه خودرو‌های بیان شده، به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: با توجه به احتمال آتش‌سوزی و همچنین به خطر افتادن جان مجروح‌های محبوس‌شده در خودرو‌های حادثه‌دیده، فورا تیم اطفای حریق و امداد‌ و نجات سازمان آتش‌نشانی، به محل حادثه اعزام شد و با سرعت برای خروج سرنشینان محبوس‌شده تلاش کرد.

وی با اشاره به خارج‌کردن افراد مصدومِ این حادثه از بین آهن‌پاره‌های یکی از خودروها، بیان داشت: افراد تیم امدادونجات در ابتدا مانع از انفجار و آتش‌سوزی خودرو‌های حادثه‌دیده شدند و سپس برای نجات جان ۲ نفر مصدوم محبوس در خودروی‌پژو پارس با روش‌های فنی و تخصصی اقدام و در نهایت آن‌ها را به مراکز درمانی اعزام کردند.

بابایی بیان کرد: پس از نجات مصدومان و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی، آتش‌نشانان محل حادثه را پاک‌سازی و به‌منظور پیشگیری از حوادث ثانویه، این مکان را ایمن‌سازی کردند.

وی خطاب به شهروندان‌گفت: با سرعت ایمن و مجاز رانندگی کنید تا دچار حوادث جبران‌ناپذیر نشوید.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=24731

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: