منو

داور جنجالی با مرسدس مشکی از ورزشگاه فرار کرد!

آنتونی تیلور در دقیقه ۱۰۶ بازی برخورد واضح توپ به دست مارک کوکوریا روی ضربه جمال موسیالا را پنالتی تشخیص نداد و آلمانی‌ها را به شدت عصبانی کرد.

به گزارش جریان نو، بعد از حذف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، همه چیز حول محور آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی با اسپانیا، می‌چرخید.

آنتونی تیلور در دقیقه ۱۰۶ بازی برخورد واضح توپ به دست مارک کوکوریا روی ضربه جمال موسیالا را پنالتی تشخیص نداد و آلمانی‌ها را به شدت عصبانی کرد.

چرا تیلور تصمیم گرفت به بازی ادامه دهد؟ آیا وضعیت صحنه توسط داور ویدئویی بررسی شد؟ تیلور چگونه با دستیارانش ارتباط برقرار کرد؟ این‌ها سؤالاتی هستند که بی‌پاسخ مانده‌اند.

در عوض، تیلور و تیمش با ون مشکی مرسدس به سرعت از ورزشگاه دور شدند. داور ساعت ۲۱:۴۷، ۸۰ دقیقه بعد از سوت پایان بازی، از ورزشگاه رفت. یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، در جریان بازی عصبانی بود و پس از سوت پایان نیز به ARD گفت: «توپ به وضوح به سمت دروازه می‌رود، ولی مدافع اسپانیایی توپ را با دستش متوقف می‌کند. او این کار را از روی عمد انجام نمی‌دهد، اما این مهم نیست. وضوح و درستی پنالتی‌ای که ما مقابل دانمارک گرفتیم، به میزان قابل توجهی از این پنالتی کمتر بود. من نمی‌توانم درک کنم که چرا با وجود اینکه ۴۸۰۰۰ بار تکرار صحنه داریم، پنالتی تشخیص داده نشد.»

 

منبع: ایلنا

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: