تاکید خاندوزی به پرداخت جریمه ۲۶.۲ هزار میلیارد تومانی بانکها و عدم بازنگری!

وزیر اقتصاد با تاکید بر عدم بازنگری در جریمه ۲۶.۲ هزار میلیارد تومانی بانک های متخلف در پرداخت وام مسکن، خواهان اجرای قانون شد!
بانک‌‌ متخلف

به گزارش جریان نو، احسان خاندوزی برخلاف اعلام بانک ها مبنی بر عدم معرفی متقاضیان وام مسکن و تعلل وزارت راه در معرفی افراد در خصوص احتمال تجدیدنظر در جریمه ۲۶.۲ هزار میلیارد تومان بانک‌های متخلف برای عدم پرداخت وام مسکن به تسنیم، گفت: خیر. قانون باید اجرا شود!

بر اساس این گزارش، طبق عملکرد ۲۵ بانک تا ۱۵ آبان بر مبنای رأی تجدیدنظر دادرسی انجام‌ شده ۲۶.۲ هزار میلیارد تومان جریمه برای بانک‌های متخلف نهایی شده است.

مبلغ مطالبه‌ شده از بانک‌ها بر مبنای قانون جهش تولید مسکن ۶۱.۶ هزار میلیارد تومان است که در مرحله بدوی ۵۹.۱ هزار میلیارد تومان رأی صادر شده و با نهایی شدن برخی دیگر از این آرا، جریمه ۲۶ هزار میلیارد تومانی بیشتر خواهد شد.

تاکنون برای بانک های دی، صادرات، ایران‌ زمین، سامان، کارآفرین، پاسارگاد، سینا، شهر، گردشگری، پارسیان کشاورزی، سپه، سرمایه و پست‌ بانک دو مؤسسه اعتباری نور و ملل رأی تجدیدنظر صادر شده است. بانک های مسکن، توسعه تعاون، ملی، خاورمیانه، آینده، اقتصاد نوین، ملت، رفاه و تجارت هم منتظر رأی نهایی هستند تا جریمه نهایی تمام بانک مشخص شود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=10801

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: