برف، باران و یخبندان در راه ۲۰ استان ایران/آخرین وضعیت هواشناسی کشور

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، از اواخر وقت امشب سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ دی، در کشور فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران می‌شود.
هواشناسی

به گزارش جریان نو، صادق ضیائیان، در‌باره آخرین وضعیت هواشناسی کشور اظهار داشت: از اواخر وقت امشب و روز آینده ۱۵ دی سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران، وزش باد و در نقاط کوهستانی کولاک برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان، کرمانشاه و زنجان خواهد شد.

وی ادامه داد: روز شنبه ۱۹ دی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان و مرکزی، همچنین استان‌های ساحلی خزر و خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف خواهیم داشت.

روز یکشنبه ۱۷ دی سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود و موجب بارش در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد شد و سپس از کشور خارج خواهد شد.

پیش بینی وضعیت هوا
پیش بینی وضعیت هوا

وی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، همراه با وزش باد، فردا شب افزایش ابر و روز شنبه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ روز‌های یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۰ و ۳ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=16366

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: