منو

آقای جلیلی، جنگ شوخی نیست ترس هم دارد

در عرصه‌ای که دنیا از گفتگو و صلح حرف می زند و ما مبتکر گفتگو تمدن‌ها هستیم فردی با این نگرش چقدر می‌تواند خطرناک باشد. واقعیتش آقای جلیلی نامزد محترم جنگ خطرناک است، جنگ جنگ است و شوخی نیست و اگر ناراحت نمی‌شوید و به شما بر نمی‌خورد و ما را ترسو نمی نامید، ما از جنگ می ترسیم.
سعید جلیلی

سردبیر جریان نو در یادداشتی نوشت: «جلیلی: ما از جنگ نمی‌ترسیم ، برخی ملت ایران را از جنگ می ترسانند، امروز تمام دشمن همه توانشان علیه حماس به کار برده اند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند. »

این‌ تازه‌ترین حرف‌های سعید جلیلی کاندیدای اصولگرا چهاردهمین ریاست جمهوری کشورمان است، کاندیدایی که اتفاقا جانباز و جنگ ندیده هم هست.

اما اینکه به راحتی از جنگ حرف می زند یا یادش رفته جنگ چیست یا به پشتوانه‌ای از جنگ حرف می زند که امروز برای عموم قابل درک نیست‌.

در عرصه‌ای که دنیا از گفتگو و صلح حرف می زند و ما مبتکر گفتگو تمدن‌ها هستیم فردی با این نگرش چقدر می‌تواند خطرناک باشد.

آقای جلیلی شما که در میدان جنگ بوده‌اید و پرپر شدن آن جوانان عزیز را دیده‌اید چرا از جنگ حرف می‌ زنید؟

شما که رنج‌های خانواده‌های جانباز و شهدا را دیده‌اید چرا از جنگ نمی ترسید

واقعیتش آقای جلیلی نامزد محترم جنگ خطرناک است، جنگ جنگ است و شوخی نیست و اگر ناراحت نمی‌شوید و به شما بر نمی‌خورد و ما را ترسو نمی نامید، ما از جنگ می ترسیم.

جنگ و عواقبش ترسناک است و ترس ما طبیعی است، ترس از فردای بعد از جنگ و آینده جنگ زده‌ها هم طبیعی است.

آقای جلیلی، برادر محترم آنچه طبیعی نیست، رفتار شماست که می‌ خواهید برای یک دوره ریاست قوه مجریه ایران عزیز را به جنگ بکشانید.

با دیدن این روحیه ما را بیشتر از این مصمم می‌کنید که برای وارد جنگ نشدن و حفظ ایران عزیز هم که شده نگذاریم شما رئیس جمهور شوید و آقای پزشکیان را ترجیح دهیم.

ناگفته نماند نویسنده هم جنگ زده است، هم مثل شما جنگ دیده اما برادر امروزه دوره جنگ و توپ و تانک تمام شده و اگر هم تمام نشده، نسخه‌ای ترسناک برای ایران ماست.

پیشنهاد می‌کنم یکبار دیگر عکس‌های منتشر شده از جنگ غزه و یا اخبار صداوسیما را ببینید تا شاید یادتان بیاید که جنگ شوخی نیست و خیلی هم ترسناک است.

ما طبیعی هستیم که از جنگ می ترسیم و شما غیرطبیعی، شک نکنید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39872

۲ نظر

  • باز هم ترساندن از جنگ
    اگر هم جنگی رخ بده احتمالا با پشنهاد نفوذیهای داخلی طالب قدرت به خارجی ها رخ می ده
    مثل تحریمها

  • اگه غیرت داشته باشی اگه از نفوذیای داخل که مردم رو به خاطر نون شبشون هم میترسونن مثل شما خسته شده باشی و….اونوقت فریاااااد میزنی من از جنگ نمیترسم.من خودم زخم جنگ رو دیوار خونوادم هست هم پرم هم دایی هام هم عموم…تو چی فیلسوف.فک کنم خونوادتا فیلم جنگی هم ندیدید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: