منو

صحبت‌های جنجالی احمدزاده پس از بازگشت به پرسپولیس: ترجیح می‌دهم در خانه‌ام فحش بخورم تا غریبه‌ها تشویقم کنند

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: فرزند پرسپولیس هستم و ترجیح می‌دهم در خانواده‌ام دعوا کنم و ناسزا بشنوم تا اینکه غریبه‌ها تشویقم کنند!
فرشاد احمدزاده

به گزارش جریان نو، فرشاد احمدزاده پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس و بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت، اظهار داشت: خدا را شکر که به خانه‌ام بازگشته‌ام. من از آکادمی پرسپولیس شروع کرده‌ام و فرزند پرسپولیس بوده و هستم.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس با وجود پیشنهاد استقلال و شخص جواد نکونام، سرمربی این تیم و همچنین با طعنه به رامین رضاییان بابت پیوستن به استقلال، اضافه کرد: جا دارد از جواد نکونام که در فولاد به من کمک کرد تا بحران را پشت سر بگذارم، تشکر کنم. درست و عقلانی نیست که برخی کارها را انجام بدهیم و حتی اگر پیشنهادی نداشتم به استقلال نمی‌رفتم. به باشگاه سپاهان هم این موضوع را اعلام کردم. استقلال در این ۲ فصل برای جذبم نامه رسمی زده بود. احترام زیادی برای استقلال و هوادارانش قائلم، اما درست نبود به این تیم بروم.

احمدزاده درباره جدایی برخی بازیکنان از جمع سرخ‌پوشان اضافه کرد: ستاره‌های پرسپولیس هواداران هستند. همیشه بازیکنان آمده و رفته‌اند و همه هم زحمت کشیدند، اما این هواداران هستند که می‌توانند بازیکنان را به ستاره تبدیل کنند.

وی در مورد حضور تیمش در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: وقتی در پرسپولیس هستید انتظارات از شما و تیم بزرگ پرسپولیس زیاد است. در آسیا همیشه مدعی بوده‌ایم و باید بهترین عملکرد را در تمرین و مسابقات داشته باشیم.

این بازیکن در خصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش، توضیح داد: صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه سپاهان انجام داده‌ام و باید از مدیران پرسپولیس و سپاهان تشکر کنم که تعامل خوبی بین آنها شد تا برگردم. مقداری از مبلغ رضایتنامه‌ام را باشگاه پرسپولیس داد و مقداری هم از طلبم به سپاهان را بخشیدم.

وی افزود: در ۱۰ سال اخیر پرسپولیس به فردی وابسته نبوده است و بازیکنان به لطف پرسپولیس و هواداران، ستاره شده‌اند. در واقع پرسپولیس نیازی به بازیکن ندارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41135

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: