بنا بر اعلام قبلی جریان نو؛

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد

صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است برای تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه دست به اقداماتی زد. بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی،به ریاست تامین اجتماعی وی امروز 11 آذر 1402 از ریاست این سازمان برکنار شد.
مدیرعامل تامین اجتماعی

بنا بر اعلان قبلی جریان نو ،در روز پنجشنبه هفته گذشته میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی برکنار شد.

تغییرات در وزارت کار وارد لایه جدیدی شد. همان‌طور که پیش از این جریان نو اطلاع‌رسانی کرده بود صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است تا تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:خداحافظی میرهاشم موسوی با تامین اجتماعی/ ایروان مسعودی اصل مدیرعامل تامین اجتماعی می شود

 

در تازه‌ترین تغییرات وزارت کار ، میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که مسئولیت و حمایت از ثبت‌نام بسیاری از چهره‌های این تشکل در انتخابات مجلس یازدهم را بر عهده داشت از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از شهریور ۱۴۰۰ و با حضور عبدالملکی در وزارت کار به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده بود.

موسوی علیرغم داشتن لابی قوی در پاستور و جبهه پایداری صندلی خود را واگذار کرد. مسعودی اصل پست‌های مدیریتی خود را با احمد توکلی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شروع کرد. کمیته امداد،دانشگاه آزاد، معاونت امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از دیگر سمت‌های وی بوده است.

به نظر می‌رسد با توجه به سمت قبلی مسعودی‌اصل حضور او در سازمان تامین اجتماعی به امید اصلاح ساختار در این سازمان که تقریبا رو به ورشکستگی است، صورت گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=11764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: