منو

شرور نارمک به همراه سلاح گرم دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یکی از اشرار محله نارمک خبر داد و گفت: از این متهم در هنگام دستگیری یک قبضه سلاح گرم کشف شد.
قتل

به گزارش جریان نو؛معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یکی از اشرار محله نارمک خبر داد و گفت: از این متهم در هنگام دستگیری یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ اکبر موسوی گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات فاتب، خبری را در خصوص شرارت و قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محدوده نارمک را با سلاح سرد دریافت کرده و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: با تحت نظر قرار دادن این شرور به شکل شبانه روزی و اطمینان از اینکه متهم سلاح گرم حمل می‌کند، با مرجع قضائی هماهنگی شد و پس از اخذ دستور قضائی به مخفیگاه متهم که از قبل شناسایی شده بود اعزام شدند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهم به پلیس منتقل شد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: متهم پس از اعتراف در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود، با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس همواره به صورت جدی با افراد شرور و کسانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40818

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: