منو

ناترازی برق، سایپا را تعطیل کرد

روز گذشته برق کارخانه خودرو‌سازی سایپا حداقل پنج ساعت قطع بود واین موضوع باعث ایجاد مشکلات جدی در روند تولید شده و ساعت‌ها کارگران بیکار و بلاتکلیف بودند. یک مقام آگاه ضمن تایید قطع بلند مدت برق تصریح کرد: پیگیری‌های مجموعه سایپا هم بجایی نرسید و کسی پاسخگو نبود.
برق

به گزارش جریان نو، روز گذشته برق کارخانه خودرو‌سازی سایپا حداقل پنج ساعت قطع بود واین موضوع باعث ایجاد مشکلات جدی در روند تولید شده و ساعت‌ها کارگران بیکار و بلاتکلیف بودند.

براساس اخبار رسیده قطعی پیاپی برق در قطب صنعتی تهران، جاده مخصوص، که محل استقرار بسیاری از صنایع و کارخانه‌های با سابقه و قدیمی بوده صنایع را دچار مشکل اساسی کرده است.

برای نمونه، بعد از ظهر روز گذشته برق کارخانه خودرو‌سازی سایپا حداقل پنج ساعت قطع بود واین موضوع باعث ایجاد مشکلات جدی در روند تولید شده و ساعت‌ها کارگران بیکار و بلاتکلیف بودند.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تایید قطع بلند مدت برق تصریح کرد: پیگیری‌های مجموعه سایپا هم بجایی نرسید و کسی پاسخگو نبود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40371

۱ نظر

  • دولت سایه دست به کار شد.همان ها که واکسن را دپو کردند تا مهره خویش سر کار آمد.این تازه ابتدای کار است.هم پول دارند.هم اسلحه و قدرت

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: