منو

قطعی شدن برخی وزرای پزشکیان خبرسازی است

براساس این خبرها لیست‌‌‌های ارائه شده و اسامی مطرح شده بیشتر جنبه خبرسازی داشته و درجهت مطرح کردن برخی اسامی که بعضا تمایل دارند در کابینه پزشکیان حضور داشته باشند، مطرح می‌شوند.
پزشکیان

به گزارش جریان نو; این روزها بازار شایعات و گمانه‌‌‌زنی‌‌‌ها در مورد کابینه مسعود پزشکیان رئیس‌‌‌جمهوری منتخب داغ است. خبرهایی که گاه در قالب لیست‌‌‌های وزرای پیشنهادی به او یا وزرای قطعی مورد نظر او در برخی خبرگزاری‌‌‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. با این حال بنابر اخرین اخبار اگرچه رئیس‌‌‌جمهوری منتخب در دفتری در پاستور مستقر شده است، اما هنوز اعضای دفتر او انتخاب نشده و به عبارتی هنوز دفتر پزشکیان شکل رسمی نیافته است.

درهمین راستا ارتباط با رئیس‌‌‌جمهور منتخب نیز بیشتر از طریق یکی از پسرانش یا مسوول ستاد انتخاباتی او علی عبدالعلی‌‌‌زاده برقرار می‌شود. براساس این خبرها لیست‌‌‌های ارائه شده و اسامی مطرح شده بیشتر جنبه خبرسازی داشته و درجهت مطرح کردن برخی اسامی که بعضا تمایل دارند در کابینه رئیس‌‌‌جمهور منتخب حضور داشته باشند، مطرح می‌شوند.

اگر چه قرار بوده جبهه اصلاحات نیز دیداری با مسعود پزشکیان داشته باشد، هنوز این دیدار صورت نگرفته است. ظاهرا بر سر اینکه هیات رئیسه جبهه یا کل جبهه با رئیس‌‌‌جمهور منتخب دیدار داشته باشد، اختلاف نظر وجود داشت که سرانجام تصمیم گرفته شد کل جبهه در روزهای آینده با پزشکیان دیدار کند. قرار است در این نشست پیشنهادهای جبهه اصلاحات در مورد کابینه به بحث گذاشته شود.

منبع: دنیای اقتصاد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: