پزشکیان: در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم/من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد

پزشکیان در نشستی گفت: من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد. حتی اگر اعتقادشان با من نخواند احترام می‌گذارم.
پزشکیان

به گزارش جریان نو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در دانشگاه تهران، در جلسه پرسش و پاسخ این دانشگاه با دانشجویان شرکت کرد.

آنگونه که کانال تلگرامی ستاد رسمی مسعود پزشکیان روایت کرده، وی در بخشی از سخنان خود در این نشست گفت: من در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نیست که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم؛ باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود .

پزشکیان افزود: من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد، حتی اگر اعتقادشان با من نخواند احترام می‌گذارم. من دست کسانی را میبوسم که در ایران بمانند و خدمت کنند.

او تصریح کرد: رئیس دانشگاه بودم روزی شنیدم معاون من به خوابگاه رفته و بازرسی کرده است. صبح تمام آن‌ها را تغییر دادم. حرف‌های من در مدیریت اجرا کردم، اما آنچه از شما طلب دارم احترام و جایگاه را نگه دارید و آزادانه حرف بزنید و احترام بگذارید.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: من رهبری را قبول دارم. حق ندارید به کسی که قبول دارم، توهین کنید. جو آزاد گفتگو این است که توهین صورت نگیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=38037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: