منو

همایش روز ملی حمل و نقل در وزارت کشور برگزار می‌شود

همایش روز حمل و نقل و تجلیل از فعالان این عرصه ۲۷ و ۲۸ آذر ، از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و اتحادیه‌های حمل و نقلی وابسته به این سازمان در وزارت کشور برگزار می شود.
همایش

به گزارش جریان نو، به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل، همایش و نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل عمومی ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در وزارت کشور برگزار می‌شود.

۲۶ آذر ماه در تقویم رسمی کشور با هدف آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه تعیین کننده بخش حمل و نقل به عنوان روز حمل و نقل نام‌گذاری شده است. با توجه به نقش وزارت کشور در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هدایت شهرداری‌ها در این حوزه، همایش تجلیل از فعالان حمل و نقل،  ۲۷ و ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود.

این همایش با هدف بزرگداشت این روز ملی و بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند این بخش و تجلیل از خادمان و فعالان موفق این عرصه، از جمله رانندگان شریف بخش‌های حمل و نقل عمومی شهری، شهرداری‌ها و سازمان‌های حمل و نقلی موفق در زمینه‌های حمل و نقل عمومی، خادمان حمل و نقل مرزی اربعین، حمل و نقل پاک و افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات شهری و تشویق آنان به پویایی و خلاقیت بیشتر صورت می‌پذیرد.

همایش

«همایش بزرگداشت روز حمل و نقل» در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری، در سه بخش کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه جانبی و همایش برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=13544

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: