نظر تند و بی رحمانه مسعود فراستی درباره مست عشق

مسعود فراستی، در تازه‌ترین گفت‌وگویش به انتقاد از فیلم «مست عشق» پرداخته و می گوید: «”مست عشق” یک فیلم بد تلویزیونی است؛ بازی شهاب حسینی اور اَکت و بازی پارسا پیروزفر مفلوک است.
مست

به گزارش جریان نو، ظاهراً فیلم بحث برانگیز مست عشق نیز نتوانسته نظر مسعود فراستی، منتقد مشهور و جنجالی را برآورده کند. به نقل از برترین ها، مسعود فراستی، در تازه‌ترین گفت‌وگویش به انتقاد از فیلم «مست عشق» پرداخته و می گوید: «”مست عشق” یک فیلم بد تلویزیونی است؛ بازی شهاب حسینی اور اَکت و بازی پارسا پیروزفر مفلوک است. دوبله فاجعه و تدوین آشفته است، اگر فیلم بفروشد از کتاب “ملت عشق” سود می‌برد و تحت تاثیر فروش فسیل است.»

انتقادات مسعود فراستی درباره «مست عشق» ساخته حسن فتحی که اکرانش با استقبال تماشاگران روبرو شده است، مورد توجه کاربران قرار گرفت و واکنش برانگیز شد. او این فیلم را بیشتر اقتباس از کتاب ملت عشق می‌داند تا داستانی از رابطه عارفانه مولانا و شمس تبریزی و می‌گوید: «این یک فیلم بد تلویزیونی است که بیشتر از یک یا دو نمای سینمایی ندارد. صداگذاری و دوبله فاجعه است. صدا‌ها اغلب سینک نیست. تدوین آن آشفته و کارگردانی بدی دارد .»

کتاب ملت عشق الیف شافاک نویسنده ترک‌تبار روایتی عارفانه از زندگی است و نه فقط عشق. روایتی که در رفت و برگشت‌های پی‌درپی در زمان حال و گذشته به خواننده ثابت می‌کند که درک زندگی ورای زمان و مکان و حتی سن و سال است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=33731

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: