منو

نامه رئیس اتاق اصناف به سران سه قوه برای تعویق در انتخابات اتحادیه‌ها / پای منفعت چه کسانی در میان است؟ +سند

اتاق اصناف تهران در اقدامی عجیب انتخابات برخی اتحادیه‌های صنفی را با نامه‌نگاری دستی به ارگان‌ها به تاخیر انداخت. ماجرا چیست؟

جریان نو؛ بنا براین گزارش، انتخابات اتحادیه‌های صنفی با پیگیری اتاق اصناف تهران به تعویق افتاد اما بنظر می‌رسد پشت‌ ‌پرده‌هایی وجود دارد و مشخص نیست در اتاق اصناف تهران چه می‌گذرد؟
اتاق اصناف تهران انتخابات ریاست جمهوری را بهانه کرده تا به این واسطه نظر برخی سلاطین بازار (روسای اتحادیه‌) برای به تاخیر انداختن انتخابات اتحادیه‌های صنفی را جلب کند.

خبر و نامه‌ای در فضای مجازی با شماره نامه اتاق اصناف تهران دست به دست می‌چرخد که در آن آمده با پیگیری‌های رئیس اتاق اصناف ایران فرایند انتخابات اتحادیه‌های صنفی کشور به تعویق افتاده است!
بررسی‌ها نشان می‌دهد اولا چنانچه این خبر صحت داشته باشد این دستاورد را براساس سند و مدرک‌‌های موجود باید به نام اتاق اصناف تهران زد و نه اتاق  اصناف ایران.

اتاق اصناف ایران و تهران برای تعویق انتخابات مسابقه گذاشتند

دوما چرا اتاق اصناف تهران و ایران برای به کرسی نشاندن حرف‌شان و به تاخیر انداختن انتخابات مسابقه گذاشته‌اند؟ پشت پرده این امضاهای طلایی برای به تاخیر انداختن انتخابات اتحادیه‌های صنفی چیست ؟ آنچه به نظر می‌رسد این است که حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران به بهانه انتخابات ریاست جمهوری از آب گل آلود ماهی گرفته و  برای به تعویق انداختن انتخابات اتحادیه‌های صنفی به سران سه قوه، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، سازمان صمت تهران، هیات عالی نظارت و رئیس مرکز اصناف بازرگانان، استانداری و وزارت کشور  نامه می‌نویسد.

جالب است حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در طول دوره سکانداری خود برای نخستین بار است که برای روسای اتحادیه‌هایی چون چاپخانه‌داران تهران، فروشندگان مصالح ساختمانی و  کباب و حلیم چانه‌زنی می‌کند تا انتخابات این سه اتحادیه به پسا انتخابات موکول شود.
سوال اینجاست آیا برای به تعویق انداختن انتخابات اتحادیه‌های صنفی امتیازات کثیف رد و بدل شده است تا روسای اتحادیه‌های مذکور همچنان بر صندلی خود تکیه بزنند؟ چرا اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران به تعویق انتخابات اتحادیه‌های صنفی به ویژه صنف چاپخانه‌داران تهران، فروشندگان مصالح ساختمانی و کباب و حلیم مصر هستند؟ ماجرا چیست؟

چرا خون برخی روسای اتحادیه‌ها رنگی‌تر است؟

چه کسانی برای به تعویق انداختن اتحادیه‌های صنفی پافشاری می‌کنند و چه منفعتی دارند؟ اگر بنا به تعویق انتخابات اتحادیه‌های صنفی است چرا روز گذشته در اقدامی عجیب  انتخابات اتحادیه آهن‌‌سازان برگزار شد و  شاهین شاهرخی به عنوان منتخب اتحادیه آهن سازان معرفی شد؟
پیش از آن نیز  انتخابات اتحادیه ماشین‌ساز و فلزتراش و همچنین اتحادیه الکترونیک تهران برگزار شده بود، چنانچه رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف تهران مجری قانون هستند و بر لزوم اجرای قانون   تاکید دارند چرا  در اجرای انتخابات سه اتحادیه‌ نام‌بٌرده دخالت و برای آنها به هر دری زده‌اند تا انتخابات‌شان را تا زمان استقرار دولت جدید به تاخیر بیا‌ندازند؟

نامه رئیس اتاق اصناف به سران سه قوه برای تعویق در انتخابات اتحادیه‌ها / پای منفعت چه کسانی در میان است؟ +سند

 

نامه رئیس اتاق اصناف به سران سه قوه برای تعویق در انتخابات اتحادیه‌ها / پای منفعت چه کسانی در میان است؟ +سند

 

آیا قانون نظام صنفی جدید تنها برای آقایان حسین محمدی،  اسماعیل کاظمی و  احمد ابوالحسنی نوشته شده است ؟
اگر پاسخ به این پرسش منفی است پس چرا از فراخوان برگزاری انتخابات اتحادیه کباب و حلیم دو سال و برای اتحادیه ‌هایی همچون فروشندگان مصالح ساختمانی و چاپ‌خانه داران پنج ماه می‌گذرد و روسای آنها از قانون پیروی نمی‌کنند؟

نوشتن نامه‌ها در اتوماسیون ادارات اتاق ثبت نشده است

این اتفاق‌ها در حالی رخ داده  که چانه‌زنی حمیدرضا رستگار برای به تاخیر انداختن انتخابات و نوشتن نامه به سازمان‌های مختلف  از راه اتوماسیون اداری نبوده بلکه این نامه‌ها به شکل دستی به سازمان‌ها ارسال شده است!
شواهد نشان می‌دهد  این اقدام اتاق اصناف تهران و مذاکره اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران برای به تاخیر انداختن انتخابات این سه صنف خلاف قانون بوده و
ساکنان خیابان ملک  باید به این تخلف شکل گرفته و چرایی به تعویق انداختن انتخابات برخی اتحادیه های صنفی  شفاف‌سازی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39595

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: