اختصاصی

کشف اختلاس ۱۲۰میلیاردی در بندر امام خمینی / فرد اختلاسگر به کانادا مهاجرت کرد؟

در بررسی های انجام شده معلوم می شود که احتمالا نامبرده این مبلغ را با تبدیل به ارز مجازی از کشور خارج نموده است.
اختلاس

به گزارش جریان نو، طی روزهای گذشته کارمندی که مسئولیت صدور چک حسابداری بندرامام خمینی را برعهده داشته، با برداشت ۱۲۰میلیارد تومان معادل ۲میلیون دلار از حساب این بندر، خود و خانواده اش از کشور متواری و به کانادا رفته اند!!

گفته می شود حسابدار مختلس و فراری به کشور کانادا که « آ-ا » نام دارد خانواده اش را در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به کانادا اعزام می کند و خودش نیز با فرصت ایجاد شده در تعطیلات نوروز۱۴۰۳ از کشور متواری و به کانادا می رود‌.

در بررسی های انجام شده معلوم می شود که احتمالا نامبرده این مبلغ را با تبدیل به ارز مجازی از کشور خارج نموده است.
بنابر گزارشی موثق، این اختلاس با توجه به اینکه “توکن” امور مالی حسابداری بندر امام خمینی در اختیار وی برای پرداخت های مالی به اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است، صورت گرفته و با عدم حضور وی درپایان تعطیلات نوروزی در محل کارش، موضوع اختلاس و برداشت غیرقانونی وجوه ازحساب های بندر برملا می شود!

گفتنی است همسر این فرد مختلس بنام « آ-ش» نیز که مدیر شرکت سرمایه گذاری “شکرنوین”بوده است نیز قبل ازشوهرش در بهمن ماه ۱۴۰۲ کشور را ترک نموده است.
گویا مسئولین بندر امام خمینی درصدد طرح شکایتی از فرد مختلس در مراجع قضایی منطقه می باشند.
اینکه فرد مختلس همدست و یا همدستانی نیز داشته اند باید در تحقیقات قضایی مشخص شود.

حالا با این اتلاف بیت المال که در سایه بی توجهی و عدم نظارت های دقیق صورت گرفته، آقای وزیر راه، حراست، گزینش و مدیران غیر بومی بندرامام خمینی باید پاسخگو باشند که چگونه می شود چنین ارقام نجومی از صندوق و خزانه دولت غیب شود ولی کسی متوجه نشده است؟ با افتضاحی که ببار آمده چه کسانی مسئول هستند که خسارت وارده به بیت المال، دولت و مردم را جبران نمایند؟!

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=28979

۱ نظر

  • اون خانم شیروانی مدیر سایت بود پدر کارگر درآورد و از همه پیمانکارا رشوه می‌گرفت ولی بابت افزایش حقوق کارگر میگفت پول نیست و هیچ احترامی برا کارگر قائل نبود. فقط وقت داشت پول جمع کنه و رشوه بگیره و با عشوه گری مخ کارفرما بزنه و خوب اونو تلکه کنه خودشم کم اختلاس نکرد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: