مدال‌های قایقرانان جوان ایران در آسیا به ۱۸ رسید/۶ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز

با کسب ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز دیگر در نوبت عصر روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا در تایلند، جمع مدال‌های ایران به ۱۸ رسید.

به گزارش جریان نو و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا عصر امروز ۲۷ خرداد در نوبت صبح روز پایانی در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد. تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش بانوان و آقایان این رقابت‌ها حضور دارد.

زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، تایلند و اندونزی رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۹.۸۹۵ در جایگاه چهارم ایستادند. در این رقابت نمایندگان ویتنام، ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال شدند.

امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از قزاقستان، کره، ازبکستان، چین تایپه و قرقیزستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۵.۶۸۳ در جایگاه پنجم ایستاد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

ثنا زارع در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۰۸.۲۵۲ دقیقه در جایگاه ششم ایستاد. در این رقابت نمایندگان ویتنام، ازبکستان و تایلند اول تا سوم شدند.

عباس حسینی و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، چین تایپه و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۵.۷۵۹ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان، تایلند و کره رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۳.۱۹۴ ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و کره دوم و سوم شدند.

ترنم اکبرزاده در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، ازبکستان، ویتنام و کره رقابت کرد و در پایان با زمان۴۵.۹۳۵ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان کره مدال طلا و نقره به دست آوردند.

شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، میانمار، تایلند، فیلیپین و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۲.۸۶۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. در این رقابت نمایندگان تایلند و قزاقستان مدال طلا و نقره به دست آوردند.

هستی ناصری و زهرا مطهر در مسابقه فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از تایلند، ویتنام، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی رقابت کردند و در پایان با زمان ۴۹.۶۰۰ ثانیه در جایگاه ششم ایستادند. در این رقابت نمایندگان ویتنام، قزاقستان و اندونزی صاحب مدال شدند.

بر این اساس تیم ایران با کسب ۶ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز به کار خود در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا پایان داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=38033

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: