منو

لطفا هیئت های مذهبی ورود نکنند

رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: سیاست‌های کلی این شورا بر ممنوعیت استفاده از تریبونی به نفع یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری استوار است.
انتخابات

به گزارش جریان نو، «نوشاد نوشادی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: ورود هیئات مذهبی به جناح بندی‌های انتخاباتی یک آسیب تلقی می‌شود و بر ممنوعیت آن تاکید داریم.

وی افزود: بر این اساس ورود هیات‌های مذهبی کشور به نفع یا علیه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور تصریح کرد: البته این به معنای بی توجهی هیأت‌های مذهبی به این رخداد مهم نیست بلکه از تریبون هیات‌ها، مساجد و منبرها مردم را به حضور و مشارکت حداکثری و تبلیغ معیارهای انتخاب اصلح دعوت می کنیم.

نوشادی عنوان کرد: حضور حداکثری و زمینه سازی برای آوردن مردم پای صندوق‌های رأی را به عنوان یک دغدغه دنبال و با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: البته هر کدام از فعالان هیات های مذهبی مجاز هستند که به عنوان یک شهروند در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری فعالیت کنند اما نمی توانند از امکانات، ابزار، تریبون، نام، نشان و مکان هیات خود به نفع داوطلبی استفاده کنند.

۱۰۰ هزار هیات مذهبی آماده تشویق مردم برای حضوری حداکثری در انتخابات

رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور گفت: در کشور ۱۰۰ هزار هیات مذهبی شناسنامه دار وجود دارد که در ایجاد شور انتخاباتی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات اثرگذار هستند.

نوشادی یادآور شد: برگزاری انتخابات در هر دوره ای مهم بوده اما در این دوره از لحاط ملی و فراملی پس از شهادت رئیس دولت سیزدهم و یارانش از جایگاه ویژه تری برخوردار است.

وی عنوان کرد: این روزها شاهد حجم گسترده ای از تخریب‌ها توسط رسانه های بیگانه برای دلسردکردن مردم از انتخابات هستیم که این موضوع نشان دهنده اثرگذار بودن برگزاری انتخابات است.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور ادامه داد: با حضوری گسترده در پای صندوق های رای و ایجاد یک حماسه ای ماندگار دیگر، اقتدار جمهوری اسلامی مجدد به نمایش گذاشته می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: