خالد مشعل خطاب به غرب:

غزه بعد از حماس، رویایی بیش نیست

«خالد مشعل» درباره «غزه‌ی بعد از حماس» گفت: من به آن‌ها می‌گویم وقت خود، خیال‌هایتان و رویاهایتان را تلف نکنید، طی چند سال ان‌شاءالله باید اوضاع منطقه بعد از اسرائیل را مورد بررسی قرار دهید».

به گزارش جریان نو، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بخشی از اظهارات خود گفت: «بعد از ۴۹ روز تجاوز تروریستی صهیونیست‌ها و علی‌رغم شهادت برخی از رزمندگان و اعضای ارشد، حال مقاومت خوب است. تونل‌های ما، مهمات و تسلیحات ما همه سالم هستند و ما همچنان قادر به مانوردهی، شلیک موشک و حمله به تانک‌های نفوذی هستیم».

مشعل ادامه داد: «رزمندگان دلیر ما تانک‌هایی را که میلیون‌ها [دلار] ارزش دارند و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ هستند، با بمب‌های کوچکی  مضحکه خود کرده‌اند و بزدلان داخل این تانک‌ها را از پا در می‌آورند».

او همچنین اشاره کرد: «برخی از سیاستمداران غربی درباره «غزه‌ی بعد از حماس» بحث می‌کنند. من به آن‌ها می‌گویم وقت خود، خیال‌هایتان و رویاهایتان را تلف نکنید، طی چند سال ان‌شاءالله باید اوضاع منطقه بعد از اسرائیل را مورد بررسی قرار دهید».

خالد مشعل همچنین تاکید کرد: «حضور نیروهای بین‌المللی یا عربی برای اداره غزه را رد می‌کنیم و قهرمانان ما بخصوص نیروهای پیروز کتائب القسام این نقشه‌ها را لگدمال خواهند کرد».

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=10615

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: