زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس)

زن ایرانی مجسمه‌ساز که با قطعاتی از ضایعات آهن، خودرو اسقاطی و پیچ و مهره و زنجیر، پیکره و تندیس و آثار حجمی می‌سازد. مریم کاظمی ۴۷ ساله است و ۱۸ سال به عنوان مدیر مالی کار می‌کرد، اما کار دفتری را رها کرد و پنج سال پیش کارگاه مجسمه‌سازی‌اش را در تهران به راه انداخت. او ضایعات فلزی را جمع‌آوری می‌کند و از آن‌ها آثار هنری خلق می‌کند. اکنون سفارش‌هایی از داخل ایران و خارج دارد و هدفش این است که آثارش را به تمام کشور‌های جهان صادر کند.

مریم کاظمی، مجسمه‌سازی است که با قطعاتی از ضایعات آهن، خودرو اسقاطی و پیچ و مهره و زنجیر، پیکره و تندیس و آثار حجمی می‌سازد. خانم کاظمی ۴۷ ساله است و ۱۸ سال به عنوان مدیر مالی کار می‌کرد، اما کار دفتری را رها کرد و پنج سال پیش کارگاه مجسمه‌سازی‌اش را در تهران به راه انداخت. او ضایعات فلزی را جمع‌آوری می‌کند و از آن‌ها آثار هنری خلق می‌کند. اکنون سفارش‌هایی از داخل ایران و خارج دارد و هدفش این است که آثارش را به تمام کشور‌های جهان صادر کند.

زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس) زن ایرانی که با ضایعات آهن آثار هنری خلق می‌کند(عکس)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=25709

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: