منو

شیخ احمد کافی کشته شد

روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز شنبه ۳۱ تیر سال ۱۳۵۷ را مشاهده می کنید. تیتر اول روزنامه به پیش بینی آگاهان درباره رئوس مباحث و تصمیمات جلسه امروز مجلس اختصاص دارد با تیتر تعیین تکلیف آزادی مطبوعات،جناحها و انتخابات. در سوتیتر مربوط به این خبر هم آمده است که جناحها تحت شرایطی مستقلا در انتخابات شرکت می کنند و شرکت مخالفین در انتخابات در صورت عدم تصویب لایحه جدید انتخابات قطعی است.
احمد

جریان نو؛ روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات روز شنبه ۳۱ تیر سال ۱۳۵۷ را مشاهده می کنید. تیتر اول روزنامه به پیش بینی آگاهان درباره رئوس مباحث و تصمیمات جلسه امروز مجلس اختصاص دارد با تیتر تعیین تکلیف آزادی مطبوعات،جناحها و انتخابات. در سوتیتر مربوط به این خبر هم آمده است که جناحها تحت شرایطی مستقلا در انتخابات شرکت می کنند و شرکت مخالفین در انتخابات در صورت عدم تصویب لایحه جدید انتخابات قطعی است.

همچنبن این جریده از مسمومیت ۱۵۰ نفر در تعطیلات آخر هفته خبر داده و در تیتری دیگر از دستگیری تروریست آلمانی با گذرنامه جعلی ایرانی توسط اف.بی.آی در آمریکا نوشته است. در ترکیه هم بسیج برای دستگیری عاملان تیراندازی به دانشجویان ایرانی آغاز شده است.

در شماره امروز اطلاعات همچنین اسامی کلیه قبولشدگان و ذخیره های دانشگاه آزاد چاپ شده است‌.

اما خبر کشته شدن شیخ احمد کافی واعظ شهیر کشور در پی حادثه رانندگی در جاده مشهد، یکی از خبرها و تیترهای داغ صفحه اول اطلاعات امروز است که متن این خبر به شرح زیر می باشد؛

شیخ احمد کافی کشته شد

قوچان – خبرنگار اطلاعات؛

در برخورد سه اتومبیل سواری در کیلومتر ۲۵ جاده قوچان – مشهد شش نفر کشته شدند و یازده نفر به سختی آسیب دیدند. اتومبیل پژو ۶۶۸۲۲ – تهران به رانندگی جعفر کافی که از خط کناره به مشهد می رفت با اتومبیل مزدا ۵۷۴۶۶ – آبادان به رانندگی عزیز صداقت که از مشهد عازم تهران بود تصادف کرد و همزمان با این حادثه اتومبیل پیکان ۱۷۸۵۷ – آبادان ۱۱ به رانندگی یدالله عسکری که از مشهد به تهران می آمد با دو اتومبیل دیگر برخورد کرد. در نتیجه این حادثه ۶ نفر از سرنشینان سه اتومبیل کشته شدند.

طیبه معصومی ۳۲ ساله (همسر حاج احمد کافی) – جعفر کافی ۱۹ ساله (راننده پژو)‌ – رضا کافی ۱۶ ساله – ملیحه کافی ۱۲ ساله- هادی کافی ۷ ساله – سعید کافی ۴ ساله مجروح شدند که در بیمارستان امدادی آریامهر قوچان بستری شدند.

تسلیت مراجع:

حضرت آیت الله العظمی حاج سید احمد خوانساری از تهران، حضرت آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی از قم، حضرت آیت الله العظمی حاج سیدمحمدرضا گلپایگانی از قم و حضرت آیت الله حاج سیدمحمد وحیدی با تلفن مراتب همدردی و تاثر شدید خود را به خانواده آن مرحوم بویژه حضرت آیت الله حاج سید حسین شاهرودی پدر همسر و حضرت آیت الله کافی عموی گرامی آن مرحوم ابلاغ داشتند.

شیخ احمد کافی کشته شد

وصیت نامه مرحوم کافی:

در نواری که در مدت کمی در قم و مشهد و تهران تکثیر شد مرحوم کافی با صدای خود وصیت کرده بود جنازه را از مهدیه تشییع کنید و در هر کجا که می خواهید به خاک بسپارید. همچنین یک نوار دعای ندبه در کنار جنازه ام بگذارند و آنگاه دفن کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41382

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: