منو

رونالدو به رقیب شماره یک خودش رسید

پاتریک شیک که در یورو ۲۰۲۰ مشترک با رونالدو بهترین گلزن رقابت‌ها شد، امشب برابر فوق ستاره پرتغالی به میدان خواهد رفت.
رونالدو

جریان نو؛ امشب پرتغال و جمهوری چک، اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۴ را برگزار خواهند کرد. در دیداری که دوئلی بین کریستیانو رونالدو و پاتریک شیک، بهترین گلزنان دوره گذشته، خواهد بود. هم CR7 و هم شیک پنج گل در یورو ۲۰۲۰ به ثمر رساندند (رقابت هایی که در سال ۲۰۲۱ به دلیل پاندمی کرونا برگزار شد).

کریستیانو رونالدو، قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۶ با پرتغال، در ۳۹ سالگی همچنان تشنه گلزنی است و انگیزه و شم گلزنی او دست نخورده مانده است. بازیکن سابق رئال مادرید دومین گلزن برتر مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا (با ۱۰ گل) شد و با النصر در ۳۱ بازی لیگ ۳۵ گل به ثمر رساند. او در آخرین بازی دوستانه پرتغال، مقابل ایرلند نیز دو گل به ثمر رساند (۳-۰).

کریستیانو رونالدو رویای کسب یک عنوان بزرگ دیگر را با تیمش در آخرین سال های فوتبال حرفه ای خود دارد. پپه در ۴۱ سالگی نیز همین هدف را دارد. تحت هدایت روبرتو مارتینز، پرتغال در تمام ۱۰ بازی خود در مرحله مقدماتی پیروز شد (۳۶ گل زده، ۲ گل خورده).

شیک که بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را با بایر لورکوزن فتح کرد، جایزه بهترین گل یورو ۲۰۲۰ را برای گل فوق العاده ای که از فاصله ۴۵.۵ متری به اسکاتلند زد، به دست آورد.

جمهوری چک پس از آلبانی به عنوان دوم گروه خود به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴ راه یافت و هدفش حداقل صعود از گروه است. هیچ چیز برای شیک و هم تیمی هایش بهتر از این نیست که پرتغال را امشب غافلگیر کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=38140

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: