منو

رئیسی: کشتن زن و کودک پیروزی نیست

رییس جمهور گفت: نسبت به فلسطین نه فقط فلسطینیان بلکه‌ همه‌ی امت اسلامی باید حساسیت داشته باشند که به حمدالله حساسیت نیز دارند.

به گزارش جریان نو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در گفتگو با ۵ شبکه محور مقاومت با موضوع فلسطین گفت: موضوع فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است. از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امام راحل فرمودند مسئله اول جهان اسلام، فلسطین و آزادی قدس شریف است. نسبت به فلسطین نه فقط فلسطینیان بلکه‌ی همه‌ی امت اسلامی باید حساسیت داشته باشند که به حمدالله حساسیت نیز دارند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی به لحاظ گستره‌ی کار و شکنندگی برای دشمن بسیار اهمیت داشت و هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست. تمام محاسبات دشمن را بهم ریخت. این یک شکست حیثیتی در عرصه سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی بود.

رئیس جمهور گفت: دلیل اینکه آمریکایی‌ها و کشورهای غربی برای حضور در سرزمین‌های اشغالی از هم پیشی می‌گرفتند این بود که نگرانی جدی پیدا کرده بودند. بعضی از مسئولین غربی این نگرانی را به زبان آوردند و به بعضی از سران منطقه گفتند ما احساس کردیم که در یک آن رژیم صهیونیستی فروریخت. آمریکا به همین دلیل احساس کردند با تمام قوا چه با تسلیحاتشان چه با حضورشان و چه با رسانه‌هایشان برای کمک به رژیم صهیونیستی به میدان بیایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=10464

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: