رئیس‌جمهور بعدی ایران در ایتا،تلگرام و توییتر مشخص شد!

بعد از اعلام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ستادهای تبلیغاتی آنان از همان لحظه دست به کار شدند.
نظرسنجی

جریان نو: بعد از اعلام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ستادهای تبلیغاتی آنان از همان لحظه دست به کار شدند و فضای مجازی را مملو از تبلیغات نامزد مورد نظرشان کردند که در این بین، طرفداران جلیلی، قالیباف و خصوصا پزشکیان در این زمینه پیشتاز هستند و هر کدام ادعای برتری خودشان را داشتند. در این باره برخی در فضای مجازی به کنایه نوشتند: «الان در توییتر پزشکیان رئیس‌جمهور شده. در ایتا، جلیلی و در تلگرام، قالیباف.» این ادعاها در حالی است که تازه شب گذشته تاریخ مناظره‌های انتخاباتی در تلویزیون مشخص شده و آنچه تا تاریخ هشتم تیرماه در رویارویی این ۶ نفر خواهد گذشت به شدت در تصمیم مردم، حتی آنهایی که قصد رای دادن ندارند (قشر خاکستری) تاثیر گذار خواهد بود.

برخی اکانت‌های نزدیک به پزشکیان معتقدند که او می‌تواند یک دوقطبی در حد سال ۷۶ ایجاد کند، برخی دیگر هم او را به نوعی بدیل روحانی ۹۲ می‌دانند، البته باید در نظر داشت که آخرین باری که اصلاح‌طلبان حول یک کاندیدا متحد شدند، فقط دومیلیون و هفتصدهزار رای داشتند، همتی در سال ۱۴۰۰ که در رقابت با رئیسی بود. حالا باید دید که یان اکانت‌های امیدوار به پزشکیان می‌توانند آرای خاموش را بیدار کنند؟

از آن طرف قالیباف هم امید به رای زیادی دارد، او چندین بار کاندیدا شده و همیشه هم ناکام بوده، اینبار اما هواداران او گمان می‌کنند که او رقیب سرسختی ندارد، چون اساسا میزان سبد رای جلیلی کاملا مبهم است و آخرین باری که او کاندیدا شده بود، آرای بسیار پایینی داشت، از آن طرف هم که پورمحمدی و زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی که احتمالا شانس چندانی نخواهند داشت

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37411

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: