منو

دفاع جلیلی از مهاجمان به سفارت عربستان: حمله به سفارت بخاطر ضعف دولت بود! /جلیلی همچنان به ظریف حمله می کند

جلیلی خطاب به پزشکیان گفت: قانون راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها بسیار قانون دقیقی بود. اشکال شما این است که جوانان را قبول ندارید. دولت سایه جز جوانان و نخبگان کشور بودند؟ اطرافیان شما چه کسانی هستند؟
جلیلی

به گزارش جریان نو، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره دوم از مرحله دوم انتخابات گفت: وقتی که طرف مقابل در موضع زورگویی است. شما که ده‌ها امتیاز دادید و نتیجه نداد! ما قائل نیستیم که چنین امتیازاتی باید بدهیم. نمی‌شود همه امتیاز را بدهیم و بعد او عمل نکند و ما بگوییم کاپ اخلاق را بردیم!

جلیلی در ادامه گفت: آقای پزشکیان! شما می گویید تهمت؟ همین کس که در ستاد شماست امروز گفته اینها به مردم ۳۰۰ هزار تومان پول داده اند به مردم تا رای بدهند؟ این اهانت به مردم و تهمت به ما نیست؟

او ادامه داد: شما نمی دانید حتی اطرافیانتان در ستاد چه می گویند! آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ دور و بر شما غیر از وزرای آقای روحانی هستند؟ آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ آقای ظریف با آن عملکرد غلط و بی نتیجه در ستاد شما هست یا نیست؟

جلیلی افزود: شما حتی به خاطرآن قراردادی که آقای ظریف نوشت، ‌نمی‌توانستید شکایت هم بکنید از آمریکا که از برجام خارج شده است!

او خطاب به پزشکیان گفت: قانون راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها بسیار قانون دقیقی بود. اشکال شما این است که جوانان را قبول ندارید. دولت سایه جز جوانان و نخبگان کشور بودند؟ اطرافیان شما چه کسانی هستند؟

جلیلی در واکنش به سخنان پزشکیان درباره حمله به سفارت‌های عربستان و انگلیس گفت: حمله به سفارت بخاطر ضعف دولت بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39687

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: