منو

تبدیل حواله محصولات ایران خودرو امکانپذیر شد

ایران خودرو در مرداد 1403 طرحی را برای تبدیل متمرکز تعهدات منقضی خود ارائه کرده است. این طرح به تعهداتی اختصاص دارد که در مرداد 1403 منقضی شده‌اند.
ایران خودرو

به گزارش جریان نو، طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو برای متقاضیان میسر شد. ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ طرحی را برای تبدیل متمرکز تعهدات منقضی خود ارائه کرده است. این طرح مختص به تعهداتی است که در مرداد ۱۴۰۳ منقضی شده‌اند و شامل موارد زیر می‌شود

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

١ این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به مرداد سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

٢ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

شرایط تبدیل:
تبدیل حواله محصولات ایران خودرو امکانپذیر شد

جزئیات کامل تر:
محاسبه سود مشارکت : سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش پس از منقضی شدن دعوتنامه به طور خودکار تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد : پس از انجام تبدیل، تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت می‌پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با دقت بیشتری محاسبه شود.
بروزرسانی شرایط : در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، طرح تبدیل متوقف و از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: