کشف جسد مجهول‌الهویه در حاشیه اتوبان

تحقیقات جنایی برای مشخص شدن راز مرگ مرد مجهول‌الهویه‌ای که جسدش در حاشیه بزرگراه آزادگان پیدا شده است، آغاز شد.
جسد

به گزارش جریان نو، ساعت چهار صبح شنبه ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس مطلع شدند جسدی در حاشیه بزرگراه آزادگان پیدا شده است. بنابراین نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به محل کشف جسد که در جهت شمال به جنوب بزرگراه بود، اعزام شد.

ماموران با حضور در محل پی بردند متوفی مردی حدود ۴۰ ساله‌ای است. از آنجایی که بازپرس جنایی مرگ را که به نظر می‌رسید بر اثر اصابت جسمی سخت به سر است، مشکوک تشخیص داد، تیم‌های تحقیقات جنایی پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل کشف جسد شدند.

کارشناسان پزشکی قانونی با توجه معاینات اولیه‌ای که انجام دادند، اعلام کردند حدود دو ساعت از مرگ متوفی گذشته و دلیل مرگ احتمالا اصابت جسم سخت به سر است.

این در حالی بود که در ادامه تحقیقات شاهدانی پیدا شدند که گفتند: دیدیم متوفی در همان حوالی با مردی درگیر شده است، اما اطلاع نداریم که موضوع درگیری آنها چه بود.

این در حالی بود که در بررسی جیب‌های متوفی مدرکی که هویت او را نشان دهد به‌دست نیامد. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد جسد به عنوان مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی انتقال یابد تا معاینات دقیق‌تری در مورد علت مرگ او انجام شود. همچنین باید لیست افرادی که ناپدید شدنشان اعلام شده مورد بررسی قرار گیرد تا معلوم شود آیا مفقود شدن فردی با مشخصات متوفی اعلام شده است یا خیر؟

منبع؛ سایت جنایی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=15906

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: