اختصاصی جریان نو؛

عروسی مومنانه آقازاده شمخانی در هتل اسپیناس چقدر آب خورد؟

هم‌زمان با هول و ولای خطر جنگ در گران قیمت ترین و مجلل ترین هتل ایران، جناب شمخانی در بزمی به قول خودش کوچک اما مومنانه! به شادی و پایکوبی عروسی دختر خود مشغول بود! بررسی‌ها نشان می‌دهد هزینه برگزاری یک مراسم بری حدود 300 نفر در این هتل حدود یک میلیارد و نیم آب می‌خورد.
جشن عروسی دختر شمخانی در هتل اسپیناس

به گزارش جریان نو، برگزاری مراسم عروسی دختر شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در هتل اسپیناس پالاس تهران که یکی از  لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت است این روزها خبرساز شده و با انتقادات زیادی از سوی مردم و فعالین سیاسی همراه بود.

برخی از منتقدان به این امر از دو منظر سیاسی و اقتصادی ایراد وارد کرده‌اند. معین الدین سعیدی نماینده چابهار،یکی از منتقدان اصلی دولت،با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

برای مردم از صبوری در مقابل تحریم‌های اقتصادی می‌گویید اما…

برخی دیگر بیشتر به جنبه اقتصادی امر توجه و گرانی هزینه‌های این هتل را در شرایط تحریمی برای مدیران ایراد وارد کرده‌اند؛ برای مثال علی‌اکبر رائفی پور یکی دیگر از فعالین سیاسی اصولگرا در این باره در حساب توئیتری خود نوشت: اگر متهم به سیاه‌نمایی نمی‌شویم اجازه دارد بپرسیم چطور برای مردم از صبوری در مقابل تحریم‌های اقتصادی بگوییم وقتی مراسم عروسی دختر سابق شورای عالی امنیت ملی در یکی از مجلل‌ترین و گرانترین تالارهای کشور برگزار می‌شود؟؟ دوم آنکه آیا در مقابل این هتل ون‌های گشت ارشاد مستقر می‌شوند؟؟

عروسی مومنانه آقازاده شمخانی در هتل اسپیناس چقدر آب خورد؟

برخی از منتقدین نیز بیشتر به جنبه سیاسی امر پرداختند؛ برای مثال علی قلهکی از فعّالان رسانه‌ای موسوم به ارزشی و منتسب به جبهه‌ی جوانان مؤمن نیز در این باره در حساب توئیترش نوشت: امشب عروسی آقازاده‌ی یکی از مسئولان سابق کشور در گران‌ترین هتل تهران است؛ فقط خواستم بگویم اگر ون‌های طرح نور(گشت ارشاد سابق) سری بزنند به این هتب پنج ستاره، دست خالی بر‌نمی‌گردند!

عروسی مومنانه آقازاده شمخانی در هتل اسپیناس چقدر آب خورد؟

حبیب رمضانخانی نیز در یادداشتی با عنوان بزم مومنانه حرف‌های صاحبان مراسم را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: در حالی که مردم ایران در چند روز گذشته، در هول و هوای خطر جنگ بودند و شب ها با خوف آسمان را رصد می کردند، آن سوتر اما، در گران قیمت ترین و مجلل ترین هتل ایران، جناب شمخانی در بزمی به قول خودش کوچک اما مومنانه! به شادی و پایکوبی عروسی دختر خود مشغول بود!

 

هزینه یک بزم مومنانه در هتل اسپیناس چقدر آب خورد؟

اما هزینه یک مراسم  در این هتل گران چقدر است؟  بررسی میدانی خبرنگار جریان نو  نشان می‌دهد هزینه برگزاری یک مراسم بری حدود ۳۰۰ نفر در این هتل حدود یک میلیارد و نیم آب می‌خورد. ریز هزینه‌ها در ادامه آمده است.

هزینه فقط شام برای ۳۰۰ نفر ۱ میلیارد تومان؛ ورودی هتل به صورت میانگین ۴۵ میلیون تومان؛ جایگاه عروس حداقل ۴۰ میلیون ؛ورودی جایگاه ۳۰ میلیون؛ سفره عقد ۴۰ میلیون؛ ورودی سفر عقد۳۰ میلیون؛اجاره سالن عقد ۱۳ میلیون؛ چاکلت بار ۴۰ میلیون؛ گل آرایی میزها ۴۸ میلیون؛گل آرایی پله ها ۲۴ میلیون؛ای ای دی کف ۳۲ میلیون؛ نورپردازی ۹ میلیون؛ سیستم صوتی۴ میلیون؛ ویدئو پروجکشن ۴ میلیون؛ ابر مصنوعی ۶ میلیون می‌باشد. جمع کل این هزینه‌ها برابر یک میلیاردو ۳۶۵ میلیون است.

عروسی مومنانه آقازاده شمخانی در هتل اسپیناس چقدر آب خورد؟

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=31621

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: