باز شدن پای پلیس فتا به بازی پرسپولیس

رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری بیش از ۱۰ نفر از فرصت طلبان و کلاهبرداران مجازی در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر خبر داد.
فتا

به گزارش جریان نو، پای پلیس فتا به بازی پرسپولیس باز شد. رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری بیش از ۱۰ نفر از فرصت طلبان و کلاهبرداران مجازی در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر خبر داد.

سرهنگ معظمی گودرزی گفته: پس از شکایت تعدادی از شهروندان به این پلیس مشخص گردید افراد سودجو با درج آگهی‌های متعدد در فضای مجازی کاربران را به بهانه خرید اینترنتی بلیت این مسابقه به صفحات جعلی فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی آنان و برداشت غیر مجاز از حسابشان می‌کنند.

هشدار چندباره به تهرانی‌ها؛ در فضای باز ورزش نکنید. رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن هشدار نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز به دلیل کاهش چشمگیر کیفیت هوا، گفت: توصیه این است که در شرایط جوی این‌چنینی، مسابقات ورزشی در فضای باز برگزار نشود و افراد از انجام فعالیت بدنی در فضای باز پرهیز و به ورزش کردن در منازل و سالن‌های سرپوشیده، مبادرت کنند.

برگزاری پر بیننده‌ترین بازی‌های آسیا در ورزشگاه آزادی. به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیال، ده تا از پرتماشاگرترین بازی‌های تاریخ فوتبال آسیا یه ترفش یا استقلال بوده یا پرسپولیس و همشم تو ورزشگاه آزادی برگزار شده.

شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد. به گفته رئیس شورای شهر تهران، من از ادامه‌دار بودن روند قطع درختان مجموعه سعدآباد مطلع نیستم، اما از شهردار منطقه یک خواهیم خواست که از محل بازدید کند. آقای چمران میگه: شهرداری تهران از مجموعه کاخ سعدآباد شکایت کرده، اما اکنون شکایت شهرداری منطقه برای پیگیری موضوع کفایت می‌کند.

و تصویری از تلاش برج میلاد برای نفس کشیدن..

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: