امام جمعه موقت تهران: وجود بانک ملی ایران  پشتوانه مردم در شرایط سخت است

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات ازدواج و تسهیلات حمایتی به نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی یک اقدام خداپسندانه و در جهت رفع فقر، محرومیت و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم، حائز اهمیت است.
امام جمعه موقت تهران: وجود بانک ملی ایران  پشتوانه مردم در شرایط سخت است

به گزارش جریان نو، آیت الله کاظم صدیقی در مراسم افتتاح ۱۰ شعبه صرافی بانک ملی ایران که باحضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد، تاکید کرد: ارائه خدمات به مشتریان باید بر اساس آموزه های دینی توام با ایجاد احساس عزت و تکریم در دریافت کنندگان تسهیلات باشد و خدمت رسانی اینگونه قطعا موجب خشنودی امام زمان(عج) می شود.

وی افزود: وجود نهادی مانند بانک ملی ایران که پشتوانه مردم در شرایط سخت است، اقدامی در جهت تخلق به اخلاق الله  و موجب  ایجاد امید در ناامیدان است.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به میلاد خجسته حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزاری این مراسم را اقدامی خجسته در جهت تکریم هر چه بیشتر عید نیمه شعبان و شادی قلوب مومنین دانست.

گفتنی است در این مراسم به طور همزمان شعب صرافی بانک ملی ایران در شهرهای اصفهان،بوشهر، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، یزد، خراسان رضوی، کردستان و فارس به بهره برداری رسید.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=23372

۴ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: