منو

آیا بذرپاش در کلیپ انتخاباتی خود از بودجه وزارت راه و شهرسازی هزینه کرده است؟

کلیپی تبلیغاتی از مهرداد بذرپاش اخیراً منتشر شد، که در آن دفتر و خودرویی که بذرپاش بر آن سوار است متعلق به وزارتخانه است. این دو دقیقاً مصداق بارز استفاده از امکانات دولتی است.
بذرپاش

جریان نو؛ اخیراً یکی از اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست‌جمهوری درباره تخلف یکی از داوطلبان ریاست‌جمهوری به‌دلیل استفاده از امکانات

دستگاه‌های اجرایی در کلیپ تبلیغاتی اعلام کرد که این کلیپ واجد آثار تبلیغاتی انتخاباتی بوده و برای بررسی به مرجع قضایی منعکس شده است.

امیری درباره این تخلف گفته بود که از امکانات یکی از دستگاه‌های اجرایی استفاده شده است.

با بررسی بیشتر این موضوع به کلیپ تبلیغاتی مهرداد بذرپاش که اخیراً منتشر شد می‌رسیم. دفتری که بذرپاش در این کلیپ از آن استفاده کرده متعلق به وزارت راه و شهرسازی و خودرویی که بر آن سوار است نیز متعلق به این وزارتخانه است. این دو دقیقاً مصداق بارز استفاده از امکانات دولتی است.

علاوه بر موضوع استفاده از امکانات دولتی، بحث تبلیغات انتخاباتی زودهنگام هم در این کلیپ وجود دارد که می‌تواند در روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات اثرگذار باشد.

همچنین مرجع صالحه قضایی باید این موضوع را هم بررسی کند که آیا در تهیه این کلیپ از منابع مالی وزارت راه و شهرسازی استفاده شده است یا خیر که اگر پاسخ مثبت باشد این اقدام غیرقانونی علاوه بر رد صلاحیت می‌تواند پیگرد قضایی نیز به دنبال داشته باشد.

البته خبرنگار ما در این خصوص با وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تماس گرفت که وی استفاده از امکانات دولتی برای ساخت این کلیپ را رد کرد؛ اما در شرایط کنونی، فقط نظر مرجع قضایی قابل استناد خواهد بود.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37258

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: