منو

چهره نزدیک به ترامپ: مسأله «ایران» است نه «جمهوری اسلامی» / همه‌ی ایرانیان باید هزینه بدهند

«الهام کوهانیم»، نماینده ویژه امریکا در مبارزه با یهودستیزی در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ در یک مباحثه در فضای مجازی خواهان نابودی ایران شد.
ترامپ

به گزارش جریان نو؛ ادعای واهی و خام‌دستانه «دونالد ترامپ» که خواستار نابودی ایران شده بود، از سوی یکی از چهره‌های نزدیک به او تکرار شد؛ «الهام کوهانیم»، نماینده ویژه امریکا در مبارزه با یهودستیزی در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ در یک مباحثه در فضای مجازی خواهان نابودی ایران شد.

این خواسته در واکنش به پست یکی از کاربران امریکایی مطرح شد که پرسیده بود چه کسی هزینه حضور حامیان فلسطین در نزدیکی کاخ سفید را تأمین می‌کند. «کوهانیم» در پاسخ به این سؤال می‌گوید که ایران حامی معترضان ضد اسرائیلی است. در واکنش به این پاسخ، یکی از کاربران اپوزیسیون ایرانی به او توصیه می‌کند به جای لفظ ایران، به جمهوری اسلامی اشاره کند. اما دستیار سابق ترامپ ترجیح می‌دهد همچنان بر ادعای خود پافشاری کند و مدعی شود که «همه ایرانیان باید هزینه پس بدهند.»

به نظر می‌رسد خواسته واهی ترامپ و تکرار آن از سوی حامیان رژیم صهیونیستی در روند جلب آرایی است که نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری در میان بدنه یهودیان ساکن امریکا و طرفدار رژیم اسرائیل در فضای سیاست داخلی امریکا جست‌وجو می‌کند؛ ادعایی که پیشتر واهی بودن آن در دوره مسئولیت ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ثابت شده و حتی به عقب‌نشینی او از خواسته‌های حداقلی خود برای مذاکره با ایران منجر شده بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42301

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: