منو

راز قاتل سریالی کرج فاش شد / تجاوز و خفه کردن ۸ زن که مسافرش بودند + عکس

در این پرونده قرار است درباره کسی صحبت کنیم که گذشته دردناک او، انگیزه اصلی جنایت‌های وحشتناکش شد.
قاتل

به گزارش جریان نو؛ امید بَرَک، نامی ترسناک اما آشنا برای مردم کرج در دهه ۸۰؛ یک قاتل سریالی مخوف که جان قربانیان خود را پس از تجاوز به شکل هولناکی می‌گرفت. در این پرونده قرار است درباره کسی صحبت کنیم که گذشته دردناک او، انگیزه اصلی جنایت‌های وحشتناکش شد.

امید در سال ۱۳۶۵ در قزوین و در خانواده‌ای با مشکلات فراوان متولد شد. پدرش مردی خیانتکار بود که با مادر و دیگر اعضای خانواده به قدری درگیر مشاجره بود که به ندرت به او توجه می‌شد. همچنین وضعیت مالی نامناسب خانواده باعث شد که امید در ۱۳ سالگی مدرسه را برای همیشه رها کند

در سال ۱۳۸۳، امید به آستانه اشرفیه نقل مکان کرد و با دختری به نام ساحره وارد رابطه شد. اما اولین پاشنه آشیل شخصیت امید برک، که او را به سمت تبدیل شدن به یک قاتل سریالی سوق داد ، زمانی نمایان شد که مشکلات مالی، او را به عنوان یک مسافرکش راهی خیابان ها کرد.

راز قاتل سریالی کرج فاش شد / تجاوز و خفه کردن 8 زن که مسافرش بودند + عکس

روزی امید زنی را به عنوان مسافر سوار کرد.در میانه راه، تصمیم گرفت از یک مسیر کوتاه‌تر استفاده کند، اما زن که احساس خطر کرده بود، با فریاد از ماشین پیاده شد. زنِ مسافر شکایت کرد و امید بازداشت شد. این حادثه به شدت بر ذهنیت امید تاثیر گذاشت به شکلی که تنفر عجیبی از زنان پیدا کرد.

اولین قتل امید بَرک درست پس از آزادی اتفاق افتاد ، زن مسافری را به محله ای دور افتاده کشاند و پس از تجاوز او را خفه و در همان حوالی جسدش را رها کرد. دومین قتل هم به همین شکل در لنگرود اتفاق افتاد. جسد زن دیگری پس از مدت کوتاهی به شکلی که خفه شده بود توسط پلیس کشف شد.

امید پس از دو قتل اول به همراه همسرش به کرج نقل مکان کرد تا شاید زندگی جدیدی را شروع کند اما عطش به خون آلوده شده، امید بَرک را تبدیل به هیولای ترسناک تری کرده بود؛ به شکلی که به مدت یکسال هر ماه جسد زنی خفه شده در حوالی کرج کشف میشد. در کمالشهر، قزل حصار و کیانمهر.

راز قاتل سریالی کرج فاش شد / تجاوز و خفه کردن 8 زن که مسافرش بودند + عکس

در طول یک سال، جسد ۸ زن که به آنها تجاوز شده و با پارچه خفه شده بودند، در نقاط مختلف کرج کشف شد. پس از یافتن جسد هشتم، تحقیقات شدت گرفت و بررسی تماس‌های تلفنی قربانیان منجر به شناسایی راننده ای به نام امید شد. هیولای تشنه به خون بالاخره دستگیر شده بود.

امید برک که مطمئن بود دیگر راه فراری ندارد ، به تمام قتل‌ها اعتراف کرد. اما در کمال تعجب، همسرش ساحره را نیز همدست خود معرفی کرد و گفت که او در زمان ارتکاب قتل‌ها، طلاها و اقلام دیگر قربانیان را دزدیده و به فروش می‌رسانده است. حال هیولای کرج در انتظار محاکمه بود.

پس از پایان جلسات دادگاه، امید بَرَک به جرم ۱۰ فقره قتل به ۱۰ بار قصاص در ملاعام و همسرش به جرم معاونت در قتل ها به ۷ سال زندان محکوم شد. امید بَرک ، قاتل سریالی ، در زمستان بهمن سال ۱۳۸۹ در میدان قدس کرج اعدام شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: